În prima zi de sărbătoare, românii au ales Antena 1. Observator 06, Neatza de Weekend, Observator 13, Hello Chef, iUmor și iMai Mult Umor impunându-se ca lideri de audiență. Prezenți în număr mare în fața televizoarelor, telespectatorii au condus postul Antena 1 în fruntea clasamentului de audiență întreaga zi, la nivelul publicului comercial. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day, la nivelul publicului comercial, un rating mediu de 2,4 puncte și 16,7% cotă de piață, poziția secundă în clasament fiind ocupată de Pro TV cu 2,2 puncte de rating și 15,2% cotă de piață.

 Cea mai nouă ediție iUmor, difuzată aseară în intervalul 19.59 – 00.04, a condus clasamentul de audiență la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-54 de ani, cu un rating mediu de 5,8 puncte și 23,1% cotă de piață. Și de această dată, poziția secundă a fost ocupată de Pro TV cu 4,7 puncte de rating și 18,8% cotă de piață. Peste 1,2 milioane de telespectatori la nivel național urmăreau aseară, în minutul de aur, 22.46, emisiunea jurizată de Mihai Bendeac, Delia, Cheloo și Maria Popovici, jurata surpriză a ediției. Episodul iMai Mult Umor s-a impus și el ca lider de audiență, atât la nivelul publicului comercial, cât și la nivelul întregii țări.

De sărbătoare, românii și-au început dimineața alături de matinalul de la Antena 1. Ediția specială Neatza de Weekend din prima zi de Paște s-a impus ca lider de audiență la nivelul tuturor categoriilor de public. Conform datelor oferite de Kantar Media, matinalul de la Antena 1 a ocupat prima poziție în topul audiențelor la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-54 de ani, cu un rating mediu de 2,9 puncte și 19,2% cotă de piață. Și de această dată, poziția secundă a fost ocupată de Pro TV cu 1,9 puncte de rating și 12,5% cotă de piață.