Cea mai nouă ediție Super Neatza cu Răzvan şi Dani, difuzată miercuri, 9 iunie, la Antena 1 s-a impus ca lider detaşat de audiență, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu un rating mediu de 2.5 puncte şi 30.5% cota de piață, înregistrând un record de audiență în acest sezon. De altfel, emisiunea a înregistrat un trend ascendent la nivelul targetului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani încă de la începutul anului, în luna iunie programul ajungând la o medie de 2 puncte de rating şi 23.4% cota de piață. Totodată, matinalul de la Antena 1 a înregistrat o consolidare la nivelul publicului tânăr, programul fiind lider de audiență pe segmentul de vârstă 15-34 de ani, doar în luna iunie programul atrăgând 24.5% din piață la nivelul acestui target. 

 

Abordând unele dintre cele mai discutate subiecte ale momentului precum gătitul echilibrat, corect şi sănătos, regimul de viață echilibrat la copii şi adolescenți, reciclarea electrocasnicelor sau  problemele de sănătate apărute în urma înțepăturilor de căpuşe, gaşca veselă de la Super Neatza a fost prima opțiune a telespectatorilor şi ieri. Din emisiune nu au lipsit intervențiile live, iar campania Sexy mămica a continuat, Răzvan şi Dani prezentându-le acestora noi participante hotărâte să cucerească acest titlu. 

 

De-a lungul timpului, îndrãgita echipã a matinalului nu s-a dat în lãturi de la nimic, au facut emisiunea de la mare sau de pe pârtia de schi, au transmis de pe apã sau din aer, au locuit o sãptãmânã într-un mall în scopuri caritabile şi şi-au transformat platoul emisiunii în cele mai spectaculoase decoruri, ori de câte ori au avut ocazia. Printr-o desfășurare incredibilă de forțe, au reuşit chiar  să construiască un platou exceptional în unul din cele mai spectaculoase locuri din Europa, o insulă în inima Deltei Dunării, inclusă de UNESCO în circuitul rezervațiilor mondiale ale biosferei, marcând astfel o nouã premierã în televiziune sau au transmis live din cel mai mare centru logistic din Sud-Estul Europei.