Cea mai nouă ediţie Super Neatza cu Răzvan şi Dani, transmisă live de la malul mării, din staţiunea Olimp, la Antena 1, s-a impus ca lider incontestabil de audienţă, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 54 de ani, cu un rating mediu de 2.4 puncte şi 30.1% cota de piaţă.  Şi la nivel urban, liderul dimineţilor perfecte, Super Neatza cu Răzvan şi Dani a fost prima opţiune a telespectatorilor. 

 

De altfel, emisiunea a înregistrat un trend ascendent la nivelul targetului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 54 de ani încă de la începutul anului, în luna iulie programul ajungând la o medie de 1.6 puncte de rating şi 21.4% cota de piaţă. Totodată, matinalul de la Antena 1 s-a impus ca lider de audienţă la nivelul cotei de piaţă, pe publicul comercial 18-54 Urban, întreaga lună iulie. 

 

Cel mai urmărit matinal din România, Super Neatza cu Răzvan şi Dani, face casă bună cu distracţia şi la mare. Concursuri, muzică în aer liber, multe jocuri, invitaţi unul şi unul şi transmisiuni spectaculoase din toate colţurile ţării sunt premisele unor dimineţi speciale alături de gaşca matinalului de la Antena 1.