Programele de ştiri de la Antena 1 şi-au consolidat poziția în clasamentul audiențelor în prima jumătate a anului, fiind din ce în ce mai urmărite la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Românii au ales să se informeze urmărind programele Observator, doar față de luna anterioară, cele mai importante ştiri ale zilei, Observator 19, înregistrând o creştere pe publicul comercial de 19% la nivelul cotei de piață şi de 18% la nivelul ratingului. „Noi la Observator suntem vocea voastră și simțiti asta. Ştiu că luptam alături de voi, împreună, pentru a schimba România în bine. Și asta începe cu fiecare dintre noi”, a declarat Alessandra Stoicescu, prezentatoarea Observator 19 de la Antena 1. 

                     Conform datelor oferite de Kantar Media, Observator 19 s-a impus şi ieri ca lider detaşat de audiență, la nivelul tuturor categoriilor de public şi a înregistrat un record la nivelul cotei de piață, în acest an. Astfel, în intervalul 18:58- 19:45, ştirile Antena 1 au fost prima alegere a românilor,  cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 5.2 puncte de rating și 27.7% cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro Tv, care cu difuzarea meciului Euro 2020 Turcia – Ţara Galilor a înregistrat 4.2 puncte de rating și 22.5% cota de piață. Ierarhia se păstrează şi la nivelul publicului urban şi național. 

                     De altfel, întreaga zi românii au preferat programele Observator de la Antena 1. Conform Kantar Media, Observator 12 rămâne un reper important pentru telespectatorii consumatori de știri. Astfel, în perioada ianuarie-iunie a acestui an, Observator 12 s-a impus ca lider de audiență la nivelul publicului comercial, înregistrand o creştere de +41% a cotei de piață, față de aceeaşi perioadă a anului trecut. Ultima ediție Observator 12 (difuzată ieri, 16 iunie) a atins o medie de audiență foarte bună de 2 puncte de rating și 23.8% share, în timp ce următorul clasat, Pro Tv înregistra 1.6% rating și 19.5% share. Şi Observator 16 a fost prima opțiune a telespectatorilor la nivelul tuturor categoriilor de public, înregistrând pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani 2.5 puncte de rating şi 24.6% share, urmat de Kanal D cu 1.5 puncte de rating şi 14.9% cota de piată. De altfel, încă de la începutul anului Observator 16 a înregistrat o creştere semnificativă la nivelul cotei de piață. Observatorul de noapte a fost şi  el prima opțiune a telespectatorilor, la nivelul tuturor categoriilor de public, cu un rating mediu de 4.8 puncte şi 28.5% cota de piață, urmat de programul oferit atunci de Pro Tv, cu 2 puncte de rating şi 11.7% cota de piață.

Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time (19.00-23.00), pe toate categoriile de public. Clasamentul s-a păstrat și la nivelul întregii zile, acolo unde Antena 1 a condus clasamentul audiențelor pe toate categoriile de public.