Românii au ales din nou să se informeze urmărind cele mai importante ştiri ale zilei, la Antena 1. Conform datelor oferite de Kantar Media, Observator 19 s-a impus şi ieri ca lider detaşat de audiență, la nivelul tuturor categoriilor de public. Astfel, în intervalul 18:58- 19:46, ştirile Antena 1 au fost prima alegere a românilor, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 5.3 puncte de rating și 25.9% cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro Tv, care cu difuzarea meciului Euro 2020 Croația Cehia a înregistrat 4.4 puncte de rating și 21.6% cota de piață. 

Şi la nivel urban, jurnalul de la Antena 1 a condus clasamentul audiențelor cu 7.2 puncte de rating şi 22.5% cota de piață, urmat tot de Pro TV ce înregistra atunci 6.7 puncte de rating şi 20.9% cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării Observator 19 a fost lider cu o audiență medie de 6.9 puncte de rating și 22.2% cota de piață, Pro TV ocupând tot locul al doilea cu 6.7 puncte de rating și 21.4 % cota de piață.

Programele de ştiri de la Antena 1 şi-au consolidat poziția în clasamentul audiențelor în prima jumătate a anului, fiind din ce în ce mai urmărite la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Românii au ales să se informeze urmărind programele Observator, doar față de luna anterioară, cele mai importante ştiri ale zilei, Observator 19, înregistrând o creştere semnificativă pe publicul comercial.