Succesul de care se bucură TikTok la nivel mondial îi provoacă pe competitorii lui să găsească soluții pentru a menține interesul utilizatorilor. După ce Instagram a preluat formatul Reels, YouTube contraatacă și vine cu o noutate inspirată tot de la TikTok.

Filmulețele scurte sunt cele care au cel mai mult succes pe Internet, de aceea și alte rețele de socializare au început să preia formatul consacrat de TikTok. YouTube face teste pentru a implementa o nouă funcție, după ce a introdus formatul stories. Este vorba despre o secțiune numită Shorts, unde se pot încărca filmulețe de maximum 60 de secunde. Opțiunea este deja disponibilă pentru utilizatorii din India, iar acum este în teste și pentru utilizatorii din Statele Unite. Cei de la YouTube sunt optimiști și speră să poată lansa opțiunea pentru toți utilizatorii cât mai curând. În India, YouTube Shorts s-a bucurat de un succes nesperat și a adunat 3,5 miliarde de vizualizări pe zi.

Opțiunea care îți permite să filmezi și să încarci filmulețe scurte nu va fi la fel de bine pusă la punct precum TikTok, dar are câteva funcții de bază: poți alege muzică, poți înregistra în regim hands free și poți alege viteza de redare.