De Sãrbãtoare, românii şi-au început diminețile alături de matinalul de la Antena 1. Edițiile speciale

Super Neatza cu Răzvan şi Dani din prima şi din a doua zi de Paşte s-au impus ca lider de audiență.

Astfel, în prima zi de Paşte, telespectatorii au petrecut ziua de Sărbătoare alături de familia Super Neatza. Conform Kantar Media, în intervalul 10:00 -12:59, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani și a obținut, în medie, 2.5 puncte de rating şi 17.6% cota de piațã. Poziția secundã a fost ocupatã de Pro TV cu 1.5 puncte de rating şi 11% cota de piată.

Şi în a doua zi de Paşte, românii au dat startul distracției alături de matinalul de la Antena 1. Ediția specială de Sărbătoare în care Răzvan, Oprişan şi Nicolai Tand i-au avut musafiri în ograda lor de la țară pe orăşenii Dani, Ramona, Bianca şi Ristei s-a impus ca lider detaşat de audiență, la nivelul tuturor categoriilor de public. Conform Kantar Media, în intervalul 08:00 – 12:00, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, în medie, 2.5 puncte de rating şi 19.7% cota de piațã. Poziția secundã a fost ocupatã de Pro TV cu 2.1 puncte de rating şi 16.5% cota de piată. Şi în mediul urban, Super Neatza cu Răzvan şi Dani a fost prima opțiune a telespectatorilor, obținând un rating mediu de 3.4 puncte şi 17.9% cota de piațã. Poziția secundã a fost ocupatã şi de aceastã datã tot de Pro TV, cu 2.1 puncte de rating şi 11.1% cota de piațã. Ierarhia se pãstreazã şi la nivelul întregii țãri, cei mai mulți telespectatori alegând sã urmãreascã matinalul de la Antena 1, care a înregistrat 3.7 puncte de rating şi 18% cota de piațã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv a înregistrat 2.3 puncte de rating şi 11.2% cota de piațã.