Divizia TV Intact Media Group a fost preferata românilor în 2021. Lider de audiență detaşat, atât pe urban, cât şi la nivel național, IMG a câştigat întreaga zi cu o medie de 24% (Urban all) şi, respectiv, 23.2% (Național). De asemenea, IMG s-a impus puternic în zona Prime Time-ului, dar şi în Day Time, Access şi Late Fringe. 

La finalul anului 2021, televiziunile grupului au un bilanț pozitiv şi pe targetul comercial. La nivelul întregii zile, posturile IMG au înregistrat o creştere de +8%, deținând 22.4% din piață pe acest target. La nivelul publicului comercial 18-49 urban, televiziunile grupului Intact Media Group dețin 22.4% din piață (Whole Day), înregistrând o crestere de +8% raportat la anul 2020. Şi în Prime Time, cota de piață s-a apreciat cu +4%, canalele IMG ajungând să dețină 22.9% din piață. Cea mai mare creştere de audiență a fost înregistrată în Day Time, interval în care IMG conduce detaşat clasamentul audiențelor, la o diferență semnificativă față de principalul competitor, CME, de +3.5 puncte de share în favoarea IMG.

                Antena 1 a încheiat anul 2021 cu o creştere a cotei de piață de +6% la nivelul întregii zile, în timp ce principalul competitor, Pro TV, a înregistrat o depreciere de -2% pe publicul comercial. Cea mai mare contribuție au avut-o principalele producții din Prime Time (Chefi la cuțite, Asia Express – Drumul Împăraților, Adela – Adevăr şi eliberare, Observator 19 sau iUmor).  Day Time-ul Antenei 1 a înregistrat o creştere spectaculoasă (+31%), pe targetul comercial, ajungând la o medie de 16.2% din cota de piață, în vreme ce Morning-ul s-a apreciat şi el la nivelul cotei de piață cu +8%. 

 

                Antena Stars a înregistrat în 2021 creşteri semnificative ale indicatorilor de audiență, față de anul 2020, pe toate intervalele orare. La nivelul prime time-ului, stația şi-a dublat audiența. Emisiunea Mireasa: Capriciile iubirii, a obținut o poziționare foarte bună la nivelul pieței, ocupând locul 4 în top all channels (18-49 Urban),  o apreciere semnificativă față de sezonul anterior.

 

                 Happy Channel a înregistrat creşteri spectaculoase ale indicatorilor de audiență față de anul 2020, pe toate intervalele orare (public feminin 18-49 urban). Postul TV s-a impus ca lider de audiență la nivelul categoriei din care face parte, pe Whole Day, Prime Time, Morning, Day time şi Access. Mai mult, acesta reuşeste o poziționare foarte bună la nivelul pieței, în Prime Time, Happy clasându-se pe locul 4 în top all channels. 

 

                   Şi ZU TV a înregistrat în anul 2021 o consolidare a cotei de piață față de anul anterior. În 2021, ZU TV și-a dublat audiența în intervalele Whole Day şi in Prime Time. La nivelul categoriei, ZU TV este liderul muzical al diminetilor și al noptilor târzii.  

 

Performanțe a înregistrat și divizia online a Grupului, Digital Antena Group, care a încheiat anul de pe prima poziție în top, cu 16.657.605 vizitatori unici, în luna decembrie, potrivit SATI.