Gina Pistol e hotărâtă să revină repede la silueta de dinainte să rămână însărcinată și a început să țină o dietă care să o ajute să scape de kilogramele acumulate în timpul sarcinii. Proaspăta mămică a postat pe Insta stories meniul pe care l-a ales pentru a reveni la greutatea la care se simte cel mai bine. 

A trecut o lună de când Gina Pistol a devenit mămică, iar vedeta e hotărâtă să revină repede la formele care au consacrat-o. Gina a scăpat de mare parte din kilogramele acumulate în timpul sarcinii și le-a arătat fanilor care o urmăresc pe Instagram cum arată talia ei la puțin timp după naștere. 

Back in shape. Gina Pistol revine la formele care au consacrat-o. Cum arată la două săptămâni după naștere?

Acum, Gina a dezvăluit și ce alimentație a ales pentru a slăbi sănătos. Vedeta a apelat la un program alimentar care presupune să primească acasă preparatele pentru toate mesele, în cantitățile necesare pentru a pierde în greutate. Gina a postat pe stories un exemplu de meniu, cu ce mănâncă într-o zi: la micul dejun a avut budincă de chia cu mango, pentru gustări - limonadă de cătină cu sirop de arțar/fructe, la prânz - file de șalău cu piure de mazăre, iar la cină - chiftele de hrișcă cu salată și roșii cherry.