Producătorii de limonadă ar trebui să-i fie recunoscători lui Beyonce, că le-a crescut afacerea. Cel puțin americanii raportează dublarea vânzărilor de limonadă, după lansarea albumului "Lemonade".

Explicația e simplă: oamenii cumpără limonadă, o fotografiază, iar apoi o urcă pe rețelele de socializare cu haştagul #Beyonce.

Adevărul e că...n-ai cum să bei limonadă fără să te gândeşti la Queen B.

Reprezentanții magazinelor, restaurantelor şi teraselor mărturisesc că de regulă în această perioadă vânzările sunt destul de scăzute, iar limonada este cerută în special după încălzirea vremii.

Şi emoji-urile trebuie să-i mulțumeasă lui Bey pentru rețetă.

Beyonce schimbă buisness-ul. Dă "Lemonade"-ul pe suc de pepene

Limonada are şanse să ajungă băutura anului, dacă nu cumva va fi întrecută de fresh-ul de pepene WTRMLN WTR - în care Beyonce tocmai a investit bani grei.