Selena Gomez a pus pauză, pentru o perioadă, muzicii și actoriei și s-a concentrat mai mult pe business în ultima vreme. După ce linia ei de produse cosmetice a ajuns în magazinele din întreaga lume, artista a colaborat și cu un brand care produce costume de baie și a devenit imaginea colecției din acest an. 

Fotografiile cu Selena Gomez îmbrăcată în costumele de baie de la La Mariette au făcut înconjurul internetului în ultima perioadă, cu atât mai mult cu cât Selena apare în ele fix așa cum arată în realitate, cu câteva kilograme în plus și neretușată. Fanii au apreciat faptul că artista nu a apelat la programe de editare atunci când și-a postat pozele pe stories și au felicitat-o pentru curaj. Brand-ul pe care Selena îl promovează creează costume de baie pentru toate tipurile de siluete și le încurajează pe femei să se simtă bine în pielea lor și să aibă încredere în ele, fără să mai încerce să se încadreze în anumite standarde de frumusețe. 

Costumele de baie din colecția pe care o promovează Selena au prețuri cuprinse între 105$ și 119$, dar pe site mai sunt și alte modele, cu imprimeuri și modele diferite. Piesele pentru care Selena și-a împrumutat imaginea sunt costume de baie mov, cu imprimeu portocaliu și verde, atât din două piese cât și întregi. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by LA’MARIETTE (@lamariette)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by LA’MARIETTE (@lamariette)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by LA’MARIETTE (@lamariette)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by LA’MARIETTE (@lamariette)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by LA’MARIETTE (@lamariette)