Toți cei pasionați de mărci românești, publicitate și grafică sunt invitați la Mega Mall în perioada 2-18 octombrie pentru a vizita muzeul pop-up „Made in RO: publicitate și branduri românești”.

 

- Mai mult de 500 de obiecte autentice și artefacte reprezentative pentru evoluția publicității și a brandurilor din România, expuse la Mega Mall, între 2-18 octombrie

- Accesul la expoziție este gratuit

- Muzeul pop-up face parte din seria de evenimente educative la Mega Mall, dedicate publicului larg

Toți cei pasionați de mărci românești, publicitate și grafică sunt invitați la Mega Mall în perioada 2-18 octombrie pentru a vizita muzeul pop-up „Made in RO: publicitate și branduri românești”. Expoziția-eveniment, semnată de Asociația ESCU, aduce laolaltă obiecte, mărci și creații din ultimii 150 de ani, o adevărată istorie vizuală a brandurilor românești în miniatură. O scurtă vizită în lumea colorată a imaginilor, sloganurilor, contururilor, logoramelor, designului de produs, ambalajelor, tipăriturilor și a personajelor diverse ne îndeamnă să redescoperim cu nostalgie tot ceea ce înseamnă Made in RO. 

Cu peste 500 de obiecte de colecție și artefacte din istoria mărcilor românești, muzeul pop-up „Made in RO: publicitate și branduri românești” oferă o experiență inedită în Mega Mall. Toate piesele expuse sunt autentice și sunt reprezentative pentru patru perioade de timp distincte: antebelic, interbelic, comunism, precum și întoarcerea la capitalismul contemporan. Vizitatorii pot descoperi atât printuri (afişe, ziare, reviste), cât şi obiecte caracteristice designului de produs de larg consum al perioadelor respective.

Mai mult, vizitatorii vor putea face o incursiune în casele românilor din trecut, prin intermediul unor mărci autohtone emblematice precum Aragaz, televizoarele Miraj, săpunurile Pisica sau Cheia, frigiderele Arctic, telefoanele Standard și multe altele. Printre obiectele prezente în cadrul expoziției se numără: produse casnice de larg consum, cosmetice, jucării, textile, electronice și electrocasnice, produse alimentare, ambalaje, afișe, materiale grafice, propagandă politică, postere, machete, ziare și reviste cu reclame, reclame TV sau radio, studii de caz pe campanii de publicitate și antreprenori români, reclame din arhive și multe altele.

Publicul poate vizita muzeul pop-up din 2 octombrie, la etajul 1 al Mega Mall; accesul este gratuit. 

Expoziția „Made in RO: publicitate și branduri românești”, ediția a 3-a, face parte din seria de evenimente inițiată de Mega Mall pentru a aduce mai aproape de publicul larg, povești și obiecte de muzeu, într-un mod cât mai accesibil. Din seria expozițiilor educative găzduite de Mega Mall anul acesta mai fac parte „Muzeul Jucăriilor”, „Can Art&Design Festival” și „Școala de Altădată”.

Mai multe informații sunt disponibile pe website-ul www.megamallbucuresti.ro sau pe pagina de Facebook Mega Mall