Încet, dar sigur, TikTok-ul începe să semene din ce în ce mai mult cu celelalte rețele sociale, mai exact cu Facebook-ul. TikTok are de gând să introducă funcții noi pe platformă și rămâne de văzut dacă sunt sau nu pe placul utilizatorilor.

Nu mai este un secret pentru nimeni faptul că TikTok-ul a acaparat toată planeta. ByteDance, compania din spatele rețelei se miscă cu viteza luminii atunci când vine vorba de a nu pierde din utilizatori și cum ști că sunt mereu acolo și că nu îi pierzi? Făcând update-uri cool, mai ales că proporția de tineret care utilizeaza TikTok este foarte mare.

Mai exact, TikTok vrea să introducă funcții de shopping online, dar și de recrutare de angajați. Fondatorii TikTok vor să se extindă și în Europa cu aceste update-uri pentru că în versiunea chineză, Douyin a generat prin intermediul secțiunii de e-commerce anul trecut vânzări de 26 de miliarde de dolari. 

Cât despre partea de recrutare online, TikTok o să permită utilizatorilor să își încarce CV-ul într-o secțiune specială.