Chiara Ferragni nu mai are nevoie de prezentare. Influencera a reușit să pună Italia pe harta online-ului, iar ceea ce a obținut până în prezent a necesitat mult efort și dedicare. Dacă acum este una dintre cele mai frumoase prezențe de pe Instagram, e bine de știut că nici înainte lucrurile nu erau cu mult diferite.

Chiara Ferragni este una dintre cele mai cunoscute prezențe din mediul online. Originară din Italia, Chiara a început totul într-o joacă, iar pasiunea ei pentru fashion a condus-o la construirea celui mai mare imperiu din industria modei și nu numai. Soția lui Fedez nu s-a rezumat doar la prezența în online, ci este și antreprenoare, are propriul business care îi generează sume uriașe.

Chiara Ferragni și-a lansat propriul documentar în colaborare cu cei de la Amazon Prime, acolo unde a povestit despre cele mai mari provocări din viața ei, despre cum a ajuns să facă primii bani și despre cât de mult contează pentru ea susținerea din partea familiei. Chiara are propriul brand care este unul dintre cele mai cunoscute atât la nivelul Italiei, cât și în lumea întreagă. Influencera își pune anual semnătura pe sute de mii de produse care se vând ca pâinea caldă.

Chiara și iubitul ei, Fedez au împreună un băiețel, Leon, iar la finalul lunii martie au primit în familie și pe cel de-al doilea copil, pe Vittoria. Înainte de a deveni the one and only Chiara, influencera a păsit în online cu proiectul The Blonde Salad, iar recent a postat una dintre primele imagini cu care s-a prezentat lumii întregi.