A little imagination never killed nobody! Artiștii au fost loviți în ultima perioada din plin de pandemie și sigur la un moment dat s-au gândit și la o varianta de rezervă. Majoritatea lor au business-uri secundare, dar îl ultima perioadă și să fii influencer este o meserie, așa că unii dintre ei și-au luat rolul în serios.

Succesul artiștilor de peste Ocean vine la pachet cu o mulțime de avantaje. Numele lor se transformă imediat într-un brand, așa că business-uri mari sar cu ofertele pe ei. Comunitățile lor de sute de milioane de urmăritori i-au dus pe culmile succesului, iar acum pot spune că au lumea la picioare. Chiar și așa, dacă am face abstracție de numele lor creat prin muzică, lucrurile ar stat cu totul și cu totul diferit.

Cei de la Stake au făcut un top al celor mai valoroși artiști în funcție de vânzările lor, de nominalizările la premii și de milioanele de vizualizări. Dacă ar renunța la muzică și ar trece în tabăra influencerilor, acesta ar fi prețul lor per postare.

Cool, uh?

20. Harry Styles - $28.99

19. J Cole - $29.02

18. Dua Lipa - $41.72

17. Adele - $41.84

16. Bruno Mars - $48.60

15. Cardi B - $58.90

14. Kendrick Lamar - $75.93

13. Katy Perry - $76.93

12. Billie Eilish - $77.99

11. Travis Scott - $86.25

10. Post Malone - $93.69

9. The Weeknd - $111.52

8. Kanye West - $113.03

7. Ed Sheeran - $118.65

6. Beyonce - $131.51

5. Eminem - $145.49

4. Ariana Grande - $154.82

3. Justin Bieber - $169.01

2. Taylor Swift - $170.59

1. Drake - $226.62