Do Not Sell My Personal Information
Home // Divertisment // Muzeul Grammy va prezenta obiecte de colecție ale artiștilor HYBE. Evenimentul se va desfășura până pe 15 septembrie

Muzeul Grammy va prezenta obiecte de colecție ale artiștilor HYBE. Evenimentul se va desfășura până pe 15 septembrie

Muzeul Grammy va prezenta obiecte de colecție ale artiștilor HYBE. Printre exponate se vor regăsi ținute originale purtate de artiști celebri din industria K-Pop.

Emma Capotă
Publicat: 12 iulie 2024, 7:42
Expoziția urmărește evoluția și influența brandului Hybe / Getty Images

Muzeul Grammy din Los Angeles, inaugurat în decembrie 2008, este un muzeu interactiv, educațional, dedicat istoriei și muzicii. Printre expozițiile recente se numără „The Beatles LOVE by Cirque du Soleil”, prezentată din 8 iunie 2011 până în februarie 2012, și „Bob Marley – Messenger”, care a fost deschisă din 11 mai 2011 până pe 2 octombrie 2011.

Muzeul Grammy va prezenta obiecte de colecție ale artiștilor HYBE

Hybe – compania coreeană din spatele BTS, Seventeen, Tomorrow x Together și mulți alții – va fi prezentată într-o expoziție majoră la Muzeul Grammy din centrul Los Angeles-ului. Începând cu 2 august, muzeul va găzdui o expoziție interactivă pentru a prezenta moștenirea casei de discuri.

Evenimentul intitulat „HYBE: We Believe In Music” se va desfășura între 1 august și 15 septembrie și va debuta cu „Global Spin Live: TWS”, un interviu moderat cu grupul K-pop TWS. Programul va fi urmat de un spectacol.

Expoziția urmărește evoluția și influența brandului Hybe, prezentând artefacte din rândul artiștilor, creatorilor și fanilor săi. Printre exponate se vor regăsi ținute originale, purtate de artiști în videoclipuri precum „Yet To Come (The Most Beautiful Moment)” de BTS, „MAESTRO” de Seventeen, „Sugar Rush Ride” de Tomorrow X Together, „Sweet Venom” de Enhypen și „Easy” de Le Sserafim.

Prezentarea va include, de asemenea, accesorii și echipamente purtate de Zico, fromis_9, BoyNextDoor, TWS, &TEAM și ILLIT. Potrivit Variety, expoziția marchează prima ocazie în care toate aceste artefacte vor fi prezentate împreună într-un singur loc.

Președintele muzeului Grammy a vorbit despre expoziția Hybe

Alte atracții includ săli interactive de karaoke și dans, o secțiune dedicată fanilor care celebrează sprijinul necondiționat dintre artiștii Hybe și fanii lor, o cameră Mono to Immersive cu performanța BTS de la Grammy din 2022 și un Photoism Booth care permite vizitatorilor să se pozeze alături de artiștii lor preferați de K-pop.

Toate acestea sunt completate de conținut video exclusiv cu producători, artiști, videoclipuri muzicale și multe altele.

„Hybe și artiștii lor reprezintă prezentul și viitorul peisajului muzical global. Scopul nostru cu această expoziție este de a intensifica aprecierea și respectul pentru creatorii și interpreții săi”, a declarat Michael Sticka, președinte și CEO al Muzeului Grammy.

„Hybe a contribuit la crearea unui spațiu de inovație care îi inspiră pe fanii ce transcend vârsta, genul, geografia și nu numai. Muzeul Grammy este încântat să ofere un loc în care fanii își pot exprima dragostea lor pentru K-pop. Ei se pot simți mai aproape de artiștii lor preferați”.

Taeho Kim, COO-ul Hybe, a adăugat: „Realizarea unei expoziții care surprinde călătoria Hybe este o experiență nouă pentru noi. Suntem foarte încântați de acest parteneriat cu Muzeul Grammy. Așteptăm cu nerăbdare să întâmpinăm fanii muzicii care vizitează muzeul. Ei vor avea ocazia să admire exponatele noastre istorice”.

PARTENERI