Jennifer Lopez este la fel de frumoasă ca acum 20 de ani, lucru evidențiat de cele mai recente fotografii postate pe Instagram

Jennifer Lopez este la fel de frumoasă ca acum 20 de ani. Artista pare să nu fie afectată de trecerea ireversibilă a timpului.

Emma Capotă
Publicat: 20 aprilie 2024, 7:43
Jennifer și-a etalat silueta într-o nouă campanie de promovare a brandului Intimissimi / Getty Images

În trecut, Jennifer Lopez a fost recunoscută ca una dintre cele mai influente personalități de la Hollywood. Ulterior, diva s-a concentrat mai mult asupra dezvoltării personale, punându-și pe locul doi cariera cinematografică.

Jennifer Lopez este la fel de frumoasă ca acum 20 de ani

Luni, interpreta melodiei „On The Floor”, în vârstă de 54 de ani, a luat, din nou, cu asalt rețelele sociale. Vedeta a postat două fotografii superbe: una din 2004, iar cealaltă de anul acesta.

În fotografia din stânga, diva apare purtând un machiaj strălucitor, cercei lungi aurii și un colier asortat. Este îmbrăcată într-un top din denim albastru închis, iar părul ei, lăsat liber pe spate, prezintă nuanțe aurii.

În dreapta, J-Lo este machiată mai intens, însă, la fel ca în prima fotografie, pielea feței sale este imaculată, fără niciun rid. Pentru această imagine de copertă, vedeta a pozat topless, purtând doar un colier auriu, fără cercei.

„This Is Me… Now” este o continuare a albumului ei de acum 20 de ani, intitulat „This Is Me… Then”. Ediția standard a discului din 2002 de atunci conține 12 piese. Acestea sunt: „Still”, „Loving You”, „I’m Glad”, „The One”, „Dear Ben”, „All I Have (cu LL Cool J)”, „Jenny from the Block (cu Styles P și Jadakiss)”, „Again”, „You Belong to Me”, „I’ve Been Thinkin’”, „Baby I Love U!” și o versiune alternativă a cântecului „The One”.

Cântăreața a pozat pentru o nouă campanie a brandului Intimissimi

Postarea artistei vine la scurt timp după ce aceasta și-a etalat silueta superbă într-o nouă campanie de promovare a brandului italian de lenjerie intimă, Intimissimi. Nativa din Bronx și-a lăsat părul pe spate în timp ce a probat câteva lenjerii Silky Intimates.

„Se simte ca mătasea! Este făcută din această țesătură incredibil de rezistentă! Se mulează pe corpul tău ca o a doua piele”, a declarat soția lui Ben Affleck într-o postare de pe rețelele sociale. „Întotdeauna caut materiale de o calitate superioară și confortabilă”, a adăugat vedeta.

„New Silky Intimates de la Intimissimi este o colecție perfectă. Are un stil clasic, iar țesăturile sunt de lux. Este atât de important să te simți confortabilă și încrezătoare în piesele care sunt cele mai apropiate de pielea ta. Această colecție face exact acest lucru. Și, ca întotdeauna, este absolut superbă!”, a concluzionat Jennifer.

Jennifer Lopez este ambasadorul oficial al brandului de lenjerie intimă

J-Lo este ambasador al brandului Intimissimi de aproximativ doi ani. Noua colecție cuprinde șase piese confecționate din microfibra ultraușoară caracteristică brandului.

„Proiectate în Italia și lucrate manual de artizani din domeniul lenjeriei, aceste articole vestimentare ușoare redefinesc confortul și stilul pentru purtarea zilnică”, se arată într-un comunicat de presă, conform Daily Mail.

„Sub direcția ingenioasă a lui Riccardo Ruini, alături de viziunea creativă a regizorului Jacob Bixenman și obiectivul fotografului Norman Jean Roy, campania surprinde artistic modul în care Lopez, care încorporează esența produsului, poartă lenjeria noastră sofisticată”.

PARTENERI