Do Not Sell My Personal Information
Home // Divertisment // Debutul solo al lui Jimin de la BTS a provocat câștiguri fără precedent. Influența idolului s-a resimțit și în sectorul alimentar

Debutul solo al lui Jimin de la BTS a provocat câștiguri fără precedent. Influența idolului s-a resimțit și în sectorul alimentar

Pe 3 iunie 2024, presa sud-coreeană Star News a relatat cum debutul solo al lui Jimin de la BTS a provocat câștiguri fără precedent în diverse sectoare, inclusiv creșterea vânzărilor de la Samyang Foods și creșterea simultană a prețului acțiunilor HYBE și Dior.

Emma Capotă
Publicat: 6 iunie 2024, 9:44
Dior a fost martoră a popularității globale a lui Jimin, atunci când l-a numit ambasador global al casei / Getty Images

Park Ji-min, cunoscut sub numele de Jimin, este un cântăreț, compozitor și dansator sud-coreean. În 2013, și-a făcut debutul ca membru al trupei sud-coreene de băieți BTS. Formația se află sub egida casei de discuri Big Hit Entertainment.

Debutul solo al lui Jimin de la BTS a provocat câștiguri fără precedent

Când piesa principală a idolului, „Like Crazy”, a ajuns în fruntea topului Billboard Hot 100 Chart, prețul acțiunilor agenției a crescut vertiginos. Cântărețul a demonstrat, și pe cont propriu, influența sa globală. Aceasta este susținută de o bază de fani puternică și de un impact copleșitor.

Piesa a fost lansată alături de albumul de debut solo al idolului, FACE, pe 24 martie 2023. Între timp, compania producătoare de alimente Samyang Food a fost și ea martoră la o creștere semnificativă a vânzărilor. Acest lucru se datorează faptului că starul K-pop obișnuia să consume tăiței în timpul multiplelor transmisiuni live ale Weverse.

Mai mulți analiști au apreciat contribuția semnificativă a lui Jimin de la BTS la răspândirea K-food la nivel global. Aceștia au citat faptul că tăițeii amestecați cu „pui de foc”, cunoscuți și sub numele de Buldak-bokkeum-myeon, au cunoscut o popularitate globală datorită influenței idolului.

Influența cântărețului a ajutat compania Samyang Food să-și depășească rivalii

Acesta obișnuia să mănânce cu plăcere tăițeii în timpul transmisiunilor sale în direct pe Weverse. Ulterior, fanii curioși s-au înghesuit pe mai multe site-uri online pentru a cumpăra tăieței prăjiți cu pui de la Samyang Foods.

Influența globală a lui Jimin a provocat capitalizarea pe piață a companiei producătoare de alimente Samyang Foods. Aceasta a reușit să își depășească, pentru prima dată din 1995 încoace, concurenții pe 10 mai 2024.

A depășit cel mai înalt nivel, în valoare de 2,4519 trilioane KRW. Chiar și vicepreședintele Kim Jeong-soo de la Samyang Foods și-a exprimat recunoștința față de Jimin. El i-a mulțumit pentru promovarea tăițeilor lor într-o emisiune TV.

„Din fericire, Jimin este cel mai popular dintre membrii BTS. Văd mari efecte publicitare prin încărcarea unor fotografii cu mine savurând tăiței prăjiți”, a spus Kim.

Între timp, chiar și casa franceză de modă de lux Dior a fost martoră a popularității globale a lui Jimin, atunci când l-a numit ambasador global al casei. Ulterior, aceasta a înregistrat o creștere semnificativă a prețului acțiunilor sale – la 31 de ani după ce a fost listată la bursă, în 1992.

Totodată, postarea în care se anunța numirea lui Jimin în funcția de ambasador Dior a strâns un număr record de aprecieri pe rețelele sociale.

Piesa sa principală „Like Crazy” s-a clasat pe locul 1 în Billboards Hot 100 pe 8 aprilie 2023. Aceasta a devenit prima piesă coreeană care a ajuns în fruntea topurilor. Ulterior, idolul a fost încoronat ca fiind primul solist coreean care a ajuns în fruntea clasamentului Billboard Hot 100 din istorie, relatează Sportskeeda.

PARTENERI