Camila Cabello dezamăgește cu noul ei album, „C, XOXO”. Interesul pentru disc nu a depășit cercul fanilor

Camila Cabello dezamăgește cu noul ei album, „C, XOXO”. Deși discul a fost primit cu căldură de fanii ei, din păcate, interesul pentru album nu a depășit cercul ei de admiratori. Debutul acestui proiect marchează un nou moment dificil pentru cântăreață.

Emma Capotă
Publicat: 11 iulie 2024, 10:25
Cabello a lansat deja trei single-uri de pe disc / Getty Images

Camila Cabello este o cântăreață și compozitoare de origine cubano-americană, cunoscută pentru vocea și prezența sa carismatică pe scenă. A devenit cunoscută inițial ca membră a grupului de fete Fifth Harmony, în 2012.

Camila Cabello dezamăgește cu noul ei album, „C, XOXO”

Camila Cabello a lansat de curând „C, XOXO”, cel de-al patrulea album din carieră, care a ajuns săptămâna aceasta în topurile Billboard. Discul a fost întâmpinat cu căldură de legiunea ei de fani, dar interesul pentru acest titlu nu pare să fi depășit cercul admiratorilor.

„C, XOXO” a debutat pe locul 13 în topul Billboard 200. Este primul său proiect care nu ajunge în top 10 în clasamentul celor mai consumate albume din țară.

Cabello a ajuns la acest debut mai puțin spectaculos, iar fiecare album solo al său a avut performanțe din ce în ce mai slabe. Artista și-a început cariera solo în 2018 cu albumul autointitulat „Camila”.

Discul a ajuns direct pe locul 1, având un debut spectaculos. În anul următor, „Romance” a ajuns pe locul 3. Trei ani mai târziu, în 2022, „Familia” a intrat cu greu în top 10 al Billboard 200, ajungând doar până pe locul 10.

Chiar și Fifth Harmony, grupul care a lansat-o pe Cabello și pe celelalte patru colege ale sale către celebritate, nu a ratat niciodată top 10. Formația a lansat trei albume complete: Reflection, 7/27 și un ultim album autointitulat (care nu a inclus-o pe Cabello, deoarece ea părăsise deja trupa). Toate aceste albume au petrecut cel puțin o săptămână în „zona superioară” a Billboard 200.

Vânzări și streaming sub așteptări, single-urile nu s-au impus în topuri

În prima săptămână de monitorizare, albumul „C, XOXO” a vândut puțin sub 35.600 de unități echivalente, conform Luminate. Aproximativ jumătate din această cifră provine din vânzări, în timp ce restul este generat de activitățile de streaming.

Cabello a lansat deja trei single-uri de pe disc, dar până acum, niciunul nu a devenit un hit de radio remarcabil, cum a avut în trecut. Primul single, „I Luv It”, în colaborare cu Playboi Carti, a ajuns până pe locul 81 în Hot 100. Al doilea single, „He Knows”, în colaborare cu Lil Nas X, nu a reușit să intre deloc în clasament.

Cântăreața a vorbit despre noul proiect: „Am o atitudine foarte naivă…”

„Am o atitudine foarte naivă înainte să lansez muzică nouă”, a declarat Camila Cabello. „Cred că pentru că îmi place atât de mult și cred că este bună, toată lumea o să o iubească”.

Camila tocmai a lansat al patrulea ei album de studio, „C,XOXO”. Fiind în atenția publică încă de la vârsta de 15 ani, astfel de lansări nu sunt ceva nou pentru ea. Cu toate acestea, ea a declarat pentru BBC că sunetul mai experimental al acestui ultim album a făcut-o să se simtă „puțin mai nervoasă” decât de obicei.

Cele mai cunoscute piese ale sale, „Havana” și „Señorita”, au avut miliarde de redări pe Spotify.

PARTENERI