Diva le-a împărtășit fanilor că își dorește o schimbare în industria muzicală. Ea a susținut că este „inutil și risipitor” ca artiștii să-și comercializeze albumele în multiple formate și ediții de vinil.
Billie Eilish a dezvăluit data de lansare pentru cel de-al treilea ei album
În dimineața zilei de 8 aprilie, Billie Eilish și-a încântat fanii cu un anunț pe care îl așteptau deja de ceva vreme. Cântăreața și-a anunțat cel de-al treilea album, intitulat „Hit Me Hard and Soft”. Discul va fi lansat pe 17 mai.
După ce și-a schimbat iconița de Instagram în albastru săptămâna trecută și a împrăștiat prin marile orașe postere teaser cu versuri, Eilish a realizat o iscusită cascadorie promoțională: și-a adăugat cei 111 milioane de urmăritori la secțiunea Prieteni Apropiați a platformei. Potrivit CrowdTangle, acțiunea artistei a fost una extrem de inteligentă, deoarece a câștigat peste șapte milioane de noi urmăritori în doar două zile.
Cu toate acestea, Billie și echipa ei, au dezvăluit că există un obiectiv mult mai mare în ceea ce privește acest nou album. „Faptul că am o audiență și o platformă mult mai mare decât am avut vreodată în viața mea înseamnă că pot ajunge la mult mai mulți oameni. Asta este o responsabilitate și un privilegiu atât de mare”, a spus vedeta. „Dacă nu mă folosesc de acest privilegiu pentru a face un bine în lume, atunci ce rost are?”.
„Părinții mei m-au ținut întotdeauna bine informată și foarte conștientă de faptul că fiecare alegere pe care o facem și fiecare acțiune pe care o întreprindem are un impact undeva sau asupra cuiva. Fie bun sau fie rău. Acest lucru mi-a rămas în minte”, a continuat ea. „Nu pot să ignor ceea ce știu și să îmi văd de treabă și de carieră și să nu fac nimic. Pur și simplu nu așa am fost crescută. Nici nu vreau să-mi trăiesc viața așa”.
Cântăreața a actualizat pagina de pornire a site-ului său web
Pentru a oferi credibilitate anunțului, vedeta și-a actualizat pagina de start a site-ului web. Ea a inclus o secțiune dedicată sustenabilității, oferind o descriere transparentă a multor inovații eco-friendly legate de produsul fizic al albumului, de la viniluri și CD-uri la mărfuri.
Acesta este scopul principal al eforturilor sale de un an de zile de a schimba industria muzicală din interior. Billie și mama ei, Maggie Baird, au luptat încă din prima zi pentru practici mai „sănătoase” în întreaga afacere.
„De când i-am cunoscut, aceasta a fost baza relației noastre cu ei”, a precizat Steve Berman, vicepreședinte al nou înființatului Interscope Capitol Labels Group, conform Billboard.
„Suntem împreună în fiecare zi”, a continuat Berman. „Întotdeauna privim acest lucru prin prisma nu numai a ceea ce putem face. Ne gândim: «pe măsură ce platforma devine mai mare, care sunt oportunitățile de a ne concentra pe acest lucru? Cum putem să avem impact și să consolidăm schimbarea?»”.