Soția rapperului Jay-Z urmează să lanseze un album muzical pe 29 martie. Proiectul este o continuare a LP-ului „Renaissance” din 2022.
Beyoncé a dezvăluit titlul oficial al noului său album
Beyoncé a împărtășit marți numele viitorului ei album de country. După ce anterior și-a tachinat fanii spunând că va lansa un proiect de muzică country care va servi ca o continuare a aclamatului său album „Renaissance” din 2022, vedeta a dezvăluit oficial că acesta se numește „Act II: Cowboy Carter”. Cântăreața a precizat, de asemenea, că discul va debuta pe 29 martie 2024.
Superstarul pop a transmis „informația șocantă” prin simpla adăugare a titlului și a datei de lansare în biografia ei de pe Instagram, precum și prin postarea unei fotografii la Story în care era prezentată o eșarfă în nuanțe de roșu, alb și albastru pe care scria „Cowboy Carter”.
Imaginea sugerează o transformare a șeii metalice, cu accente disco, pe care Beyoncé o încalecă pe coperta „Renaissance”, către un stil western, marcând astfel o evoluție în parcursul ei artistic.
Imaginea este pusă în lumina reflectoarelor și pe pagina oficială a lui Beyoncé
Secțiunea „Shop” de pe site-ul artistei, unde fanii pot precomanda produse și noul album, dezvăluie și o variantă alternativă a artworkului. Aceasta prezintă două poze de aproape cu fața cântăreței. În prima, Beyoncé poartă o pălărie de cowboy neagră, iar în cea de-a doua, vedeta are desenat un șarpe alb pe ochi și părul prins într-un coc.
Beyoncé i-a surprins inițial pe fani anunțându-și noul album în timpul meciului Super Bowl la începutul lui februarie. Atunci, interpreta melodiei „Alien Superstar” a apărut într-un spot publicitar pentru Verizon. Diva a glumit despre abilitățile sale de a „sparge” internetul. Ea și-a dovedit ulterior abilitățile postând un teaser pe rețelele sociale, la scurt timp după ce a fost difuzată reclama.
Clipul a dezvăluit că cel de-al doilea act al discului „Renaissance” va fi lansat pe 29 martie. Fanii au speculat că artista se va îndrepta către genul country, deoarece imaginea de copertă părea a fi inspirată de westernul „Paris, Texas”, din 1984, relatează People.
„Texas Hold ’Em” și „16 Carriages” au adunat milioane de difuzări
După anunțul viral, interpreta piesei „Lemonade” le-a confirmat suspiciunile, lansând două melodii: „Texas Hold ’Em” și „16 Carriages”. Fiecare cântec o prezintă pe Beyoncé purtând o pălărie de cowboy și îmbrăcăminte western.
Cele două cântece s-au dovedit a fi un succes major pentru cântăreață. În primele săptămâni de la debut, Texas Hold ’Em”, a adunat aproximativ „19,2 milioane de stream-uri oficiale și 4,8 milioane de difuzări prin intermediul posturilor de radio și de televiziune. Cântecul s-a vândut în peste 39.000 de exemplare în SUA până la data de 15 februarie.
De asemenea, „16 Carriages” a obținut 10,3 milioane de stream-uri, 90.000 de difuzări prin intermediul posturilor de radio și de televiziune și peste 14.000 de exemplare vândute.