Începând de astăzi, 1 februarie, cei ce doresc să se înscrie în LOVE FESTIVAL trebuie să urmărească programele ZU TV și să scaneze QR Code-ul ce se va afişa periodic pe ecran. Odată scanat acest cod, telespectatorii vor fi direcţionaţi automat către formularul de concurs. Fiecare cod scanat şi formular completat vor reprezenta o altă înscriere în concurs şi o nouă şansă de a câştiga un premiu.
Zilnic pot fi câștigate 3 vouchere a câte 250 de lei, valabile pe platforma de e-commerce parteneră. În plus, înscrierile realizate în perioada 1 – 14 Februarie și 15 – 28 Februrie intră în concurs pentru extragerile în cadrul cărora se pot câştiga cele 2 mari premii oferite de platforma de e-commerce şi ZU TV: 2 vouchere a 1500 de lei. Mai multe informaţii, dar şi regulamentul campaniei pot fi consultate accesând: https://zutv.ro/concursuri/love-festival-by-zu-tv
Încã de la lansarea sa, ZU TV a adus o nouă dimensiune platformei ZU care cuprinde radio, online, evenimente, oferindu-le românilor o experienţă completă, trăită pe o platformă multimedia 360. Brandul ZU s-a impus în ultimii ani ca principalul motor de promovare al artiştilor tineri şi a muzicii bune, reuşind să strângă un număr record de public la evenimentele sale şi milioane de fani pe platformele sociale. Anul trecut, ZU TV a înregistrat o consolidare a cotei de piață faţă de anul anterior. În 2021, ZU TV și-a dublat audiența în intervalele Whole Day şi in Prime Time. La nivelul categoriei, ZU TV este liderul muzical al diminetilor și al noptilor târzii.