ZU TV a condus sâmbătă topul audienţelor pe nişa canalelor de muzică, înregistrând la nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 15 şi 34 de ani un rating mediu de 1% şi 4.8% cotă de piaţă în intervalul de difuzare Forza ZU. Poziţia secundã a fost ocupatã de la mare distanţă de Kiss TV, cu 0.3% rating şi 1.5% cotă de piaţă, în vreme ce locul al treilea a fost adjudecat de U TV cu 0.1% rating şi 0.3% cotã de piaţã. În minutul de aur, 21:27, peste 201.000 de români la nivel national urmăreau Forza ZU pe ZU TV.
Postul ZU TV a obţinut cifre remarcabile şi în clasamentul general al audienţelor, pe publicul comercial cu vârsta cuprinsã între 18 şi 49 de ani, ocupând cea de-a cincea poziţie cu 1.2% rating şi 4.5% cota de piaţă. Clasamentul s-a pãstrat şi pe publicul cu vârste cuprinse între 15 şi 34 de ani, la nivelul cãruia ZU TV a obţinut 1% rating şi 4.8% cota de piaţă.
Peste 100 de hituri au rãsunat sâmbătă la cea mai mare sărbătoare a muzicii românești. Peste 60.000 de români au trăit live fenomentul Forza ZU de pe stadionul Dunarea din Galați, pe toata durata de desfasurare evenimentul înregistrând un flux total de peste 90.000 de oameni.30 de artiști dintre care amintim Delia, Andra, Carla’s Dreams, Irina Rimeş, Antonia, Smiley, Elena Gheorghe, Lidia Buble, Dorian sau The Motans au adus pe scena de la Galați piese care se aud zilnic pe radio ZU.
„Am murit şi am înviat. Forza ZU a umplut un stadion, forța naturii l-a golit printr-o furtună îngrozitoare. Și FORZA ZU l-a umplut din nou. Ne-ați lăsat fără cuvinte. Furtuna e un fenomen natural. FORZA ZU, am aflat azi, e un fenomen supranatural. Vă mulțumim. Sunteți toți în inima noastră!”, au fost cuvintele celor doi prezentatori, Mihai Morar şi Daniel Buzdugan care comprimă exact ceea ce s-a întâmplat la Forza ZU 2019.