Selena Gomez are toate motivele să fie mândră. Brand-ul la care a lucrat ani întregi și pe care l-a perfecționat în pandemie se bucură de un succes fulminant. Rare Beauty a luat fața multor altor brand-uri cu ștate vechi, iar cei care au încercat deja produsele au numai cuvinte de laudă la adresa lor. Acum, Sel a fost invitată în Milano pentru inaugurarea noilor lip kit-uri, iar fanii s-au adunat în fața magazinului cu miile. Selena a stat de vorba cu toată lumea și a făcut poze. Imediat după încheierea evenimentul, vedeta s-a bucurat de o o masă copioasă la unul dintre cele mai „vânate” restaurante din Piața Domului.
Selena nici nu visa că va ajunge, vreodată, în punctul în care este acum. Are o carieră fulminantă, iar de mai bine de un an se poate numi și business woman. Brandul ei „Rare beauty” i-a rotunjit considerabil veniturile, dar să nu uităm că Selena face bani încă de când avea doar câțiva ani.
Selena a avut unul dintre roluri principale în serialul „Magicienii din Waverly Place”, iar pentru fiecare episod primea 30.000 de dolari. În prezent, vedeta are două parteneriate cu HBO Max și cu Hulu. „Only murders in the building” îi aduce Selenei 600.000 de dolari pe un singur epidod. Toate aceste câștiguri, la care se adaugă și Instagramul, dar și venituri din muzică au făcut-o pe Selena posesoarea a 85 de milioane de dolari.
@selenagomez Adore you milan! Thank you so much for having me! Amor ❤️