Trendurile muzicale se schimbă de la o săptămână la alta, la fel și clasamentele. Același lucru este valabil și în cazul căutărilor pe Shazam: melodiile nou-lansate ajung în top rapid și la fel de repede pot să și dispară de acolo. Însă o piesă bună se menține în preferințele oamenilor timp de multe săptămâni, iar cei care o aud pentru prima dată scot imediat telefonul să o caute, așa încât ajunge să fie populară și pe platforma Shazam. Așa s-a întâmplat și cu imnul Campionatului European de fotbal, care este, în această perioadă, pe locul întâi în topul căutărilor pe Shazam, la nivel mondial.
Piesa ”We Are The People” este o colaborare între Martin Garrix și Bono și a fost lansată în urmă cu o lună. Imnul pentru Euro 2020 a reunit în aceeași melodie două stiluri muzicale foarte diferite, artiști care fac parte din două generații, iar colaborarea lor, pe cât de intrigantă a părut la prima vedere, pe atât de inspirată s-a dovedit a fi. Videoclipul are peste 8.5 milioane de vizualizări pe YouTube and still counting. În România, piesa lui Martin Garrix și a lui Bono este pe locul 5 în topul căutărilor.