VIRAL | 6 celebrități care au taxat dur reclama rasistă de la H&M

Internetul fierbe, de câteva zile, din cauza gafei făcute de gigantul retailer H&M. Rând pe rând, celebritățile și oamenii obișnuiți au luat atitudine și au taxat dur reclama rasistă în care un băiețel de culoare purta un hanorac cu mesajul ”Coolest monkey in the jungle”.

Publicat: 11 ianuarie 2018, 6:42

Primul care a luat atitudine a fost The Weeknd, care a anunțat că încetează colaborarea cu brand-ul de haine și că este ofensat de fotografie. 

 

Rapper-ul P. Diddy (sau Diddy, cum se recomandă mai nou) a fost și mai inspirat și a photoshop-at fotografia, astfel încât mesajul de pe hanoracul băiatului să fie ”Coolest King In The World”. Presa internațională scrie că Diddy vrea să-i ofere băiatului un milion de dolari, pentru a deveni imaginea brand-ului său, Sean John.

Și G-Eazy a preluat imaginea lui Diddy și a anunțat, pe rețelele de socializare, că urma să lanseze o linie de fashion în colaborare cu H&M, dar proiectul nu va mai fi dus la final, din cauza reclamei rasiste.

Și actorul Jesse Williams a taxat dur gafa și a postat pe Instagram o poză cu oamenii din conducerea grupului H&M, însoțită de un mesaj amplu, în care a explicat că este dezgustat de gafa monumentală și de scuzele ulterioare ale reprezentanților brand-ului.

Mesajul lui Diddy l-a inspirat și pe LeBron James. El a postat o fotografie în care băiatul poartă o coroană de rege pe cap și cu un mesaj împotriva rasismului și discriminării.

Aceeeași fotografie a fost preluată și de către rapper-ul T.I. El l-a felicitat pe The Weeknd pentru decizia de a întrerupe colaborarea cu H&M și i-a îndemnat pe oameni să sancționeze atitudinea brand-ului prin boicot. 

 

Între timp, H&M a dat un comunicat de presă în care și-a cerut scuze pentru gafa comisă și a retras de la vânzare hanoracul cu pricina. De asemenea, brand-ul le-a transmis celor care au încetat colaborarea că le respectă și le înțelege decizia.

PARTENERI