Primul care a luat atitudine a fost The Weeknd, care a anunțat că încetează colaborarea cu brand-ul de haine și că este ofensat de fotografie.
Rapper-ul P. Diddy (sau Diddy, cum se recomandă mai nou) a fost și mai inspirat și a photoshop-at fotografia, astfel încât mesajul de pe hanoracul băiatului să fie ”Coolest King In The World”. Presa internațională scrie că Diddy vrea să-i ofere băiatului un milion de dolari, pentru a deveni imaginea brand-ului său, Sean John.
Și G-Eazy a preluat imaginea lui Diddy și a anunțat, pe rețelele de socializare, că urma să lanseze o linie de fashion în colaborare cu H&M, dar proiectul nu va mai fi dus la final, din cauza reclamei rasiste.
Și actorul Jesse Williams a taxat dur gafa și a postat pe Instagram o poză cu oamenii din conducerea grupului H&M, însoțită de un mesaj amplu, în care a explicat că este dezgustat de gafa monumentală și de scuzele ulterioare ale reprezentanților brand-ului.
Mesajul lui Diddy l-a inspirat și pe LeBron James. El a postat o fotografie în care băiatul poartă o coroană de rege pe cap și cu un mesaj împotriva rasismului și discriminării.
Aceeeași fotografie a fost preluată și de către rapper-ul T.I. El l-a felicitat pe The Weeknd pentru decizia de a întrerupe colaborarea cu H&M și i-a îndemnat pe oameni să sancționeze atitudinea brand-ului prin boicot.
Între timp, H&M a dat un comunicat de presă în care și-a cerut scuze pentru gafa comisă și a retras de la vânzare hanoracul cu pricina. De asemenea, brand-ul le-a transmis celor care au încetat colaborarea că le respectă și le înțelege decizia.