Vedetele de la Hollywood își doresc mai mult de la ele. Uite cine a devenit brand!

Vedetele de la Hollywood știu cum să iși folosească fiecare talent pe care îl au. După ce s-au remarcat într-un anumit domeniu, acestea s-au extins și le-a mers atât de bine, încât au devenit adevărate brand-uri. Iată doar câteva dintre cele mai cunoscute celebrități care și-a făcut apariția business:

Publicat: 13 mai 2019, 9:44

Kylie Jenner

Kylie Jenner a lansat o companie de cosmetice a cărei prezență a devenit virală chiar din primul minut al lansării. Kylie a explicat cum a luat ființă compania sa de hiper-succes: “am făcut o obsesie pentru buze, ruj, și cum mă făcea rujul să mă simt, încrederea pe care mi-o dădea. Pur și simplu, îmi plăceau buzele mai mari, și am făcut din asta o pasiune. Chiar și în ziua de astăzi, nu ies din casă fără ruj. Deci, cred că sunt pur și simplu obsedată de machiaj, și așa a început Kylie Cosmetics. Acum, scopul este ca într-o zi să devenim o firmă de nivel internațional și să avem magazine peste tot în lume.”​

Pharell Williams​

cunoscut pentru faimoasa melodie “Happy”, a creat compania Bionic Yarn care produce fibre de înaltă performanță din material plastic reciclat pentru unele dintre cele mai puternice branduri ale industriei modei și încălțămintei cum ar fi Adidas, Timberland, Chanel sau GAP.

Rihanna

Rihanna a lansat în anul 2017 propria linie de cosmetice, Fenty Beauty. S-a făcut remarcată imediat prin multitudinea de skin tone-uri, dar și prin faptul că purta semnătura divei din Barbados. Lansarea Fenty Beaty a coincis cu New York Fashion Week, în cadrul căreia au fost prezentată și colaborarea Rihannei cu Puma.

Jessica Alba​

 În anul 2016 aceasta a lansat The Honest Company, o firmă de produse pentru bebeluși, de igienă și îngrijire personală, de mare succes, ale cărei produse sunt realizate din ingrediente naturale care nu afectează mediul înconjurător. Jessica Alba a descris motivația care a determinat-o să pornească această firmă: “Când eram mică, am avut astm și alergii severe. Nu pot să uit alergiile severe pe care mi le provocau anumite produse atunci când le foloseam. Dacă renunțam la acele produse, viața mea devenea mult mai ușoară. Așa că, atunci când am avut primul copil, la 26 de ani, am vrut ca acesta sa aibă o viață sănătoasă. Eu am avut o copilărie foarte singuratică, nu am avut mulți prieteni. Nu vroiam asta pentru copiii mei… Am vrut ca Honest să fie un brand care pune sănătatea și siguranța omului pe primul plan, și asta chiar a funcționat”.​

David Beckham​

Și-a lansat propria marca de whiskey denumită Haig Club pe care îl prezintă ca fiind ”pentru băutorii care nu au fost încă cuceriți de șarmul whiskey-ului”. David Beckham recunoaște că a avut nevoie de o afacere pentru a-și extinde și amplifica cariera. “Să joc fotbal timp de douăzeci și doi de ani, până la treizeci și opt de ani, iar apoi să mă opresc, mi s-a părut de neconceput. Am vrut să construiesc ceva nou în planul afacerilor, și în care chiar să mă implic. Sunt în lumea businessului deja de ceva vreme și am știut că atunci când mi se va termina cariera în fotbal voi găsi altceva, la fel de interesant, în care să mă pasioneze.”

 

PARTENERI