TOP 10 cei mai ENERVANȚI clienți de la fast-food

 Sigur ai nimerit și tu măcar o dată la fast-food lângă un client recalcitrant. Îl recunoști dintr-o mie, pentru că are de comentat la orice. Angajații îl urăsc și speră să nu-l mai vadă prea curând.

TOP 17 cei mai dubioşi oameni pe care i-ai văzut vreodată la sala de fitness

Publicat: 16 octombrie 2015, 17:31

TOP 17 cei mai dubioşi oameni pe care i-ai văzut vreodată la sala de fitness

Dar nu e singurul, sunt multe tipuri de clienți enervanți pe care îi poți întâlni la fast-food. Data viitoare când te gândești să faci fițe, adu-ți aminte că angajații de acolo sunt și ei oameni și nu merită să fie tratați așa. Dacă te regăsești într-una din categoriile de mai jos… 

Cel care cheamă angajații să-i aducă șervețele/ sare/ piper/ orice.


Pretențiosul – vrea un sandvich cu extra-brânză, dar cu pui în loc de vită, puțin picant, fără castraveți. Și să fie pâine graham, nu albă.

Cel care se plânge de cât de nesănătoasă e mâncarea. Dar el singur a intrat într-un FAST-FOOD!

Cel care vorbește la telefon și, dacă-l întrerupe cineva să-l întrebe ce vrea să comande, îi face semn să tacă.

Părinții care-și lasă copiii să facă dezastru în restaurant și nu le zic nimic.

Autobuzul cu 30 de copii veniți în excursie. Unul mai nehotărât și mai gălăgios ca altul. 

Cel care scapă ceva pe jos și nu cheamă pe nimeni să curețe.

Nerăbdătorul – face scandal dacă durează mai mult de 30 de secunde să i se ia comanda.

Nehotărâtul – după ce a terminat de comandat, se râzgăndește cu privire la cel puțin un produs.

Nesimțitul – comentează și face scandal din orice, îi tratează pe angajați cu dispreț și se plânge mereu că nu e tratat cum trebuie. 

PARTENERI