Vocile se bat pe hituri și oricât de bine ar suna demo-ul unei piese, atunci când este cântată de un anumit artist, acesta își pune amprenta asupra ei. Nu puține au fost dățile în care artiștii au refuzat anumite piese pentru că nu rezonau total cu ele și, chiar dacă au ajuns hit în portofoliul altcuiva, nu au regretat asta.
Este cazul pieselor ”Pe aripi de vânt” care a ajuns la Delia și a relansat-o și ”Cu un picior în Rai” de la JO. ”Am avut un demo la o piesă și am considerat că melodia aia nu e pentru mine. La un moment dat, acea melodie a devenit no.1 la un alt artist. Dacă a fost la mine și n-am simțit că-i pentru mine, era clar că îi era destinată acelui artist. Cred foarte mult în instinct.”
God is a woman. Dacă nu faci parte din gașca arianatorilor sau dacă pur și simplu ți-a scăpat asta, ei bine, ”God is a woman” nu a fost scrisă inițial pentru Ariana Grande. Piesa de sute de milioane de vizualizări a ajuns prima dată la Camila Cabello care a și înregistrat-o, iar un mic fragment din ea a scăpat pe internet. Fanii au avut ocazia să o audă și au oferit un feedback pozitiv, dar, chiar și așa, Camila a simțit că nu i se potrivește și a zis pas. Câteva săptămâni mai târziu, piesa a ajuns la Ariana Granmde, iar de acolo și până la succes a mai fost un singur pas.
See you again. Înainte ca Wiz Khalifa și Charlie Puth să dea lovitura cu această piesă, ”See you again” a ajuns la Eminen. Rapperul nu a simțit hitul, așa că i-a spus pas. ”La acel moment, Eminem a trebuit să aleagă între piesa de la ”Fast&Furios” și ”Southpaw”. Aales să facă ”Southpaw” pentru că a investit în acest proiect.” a declarat 50 Cent.
”For you”. Producătorii ”Fifty shades of Grey” l-au vrut pe Justin Bieber pe coloana sonoră a filmului, doar că Biebs luase o pauză de la muzică în acea perioadă și așa a ajuns piesa la Rita Ora și la Liam Payne.
”Alive”. Sia a scris piesa asta cu și despre Adele, doar că artista a refuzat-o în ultimul moment. Sia i-a oferit după piesa Rihanna, dar diva din Barbados nu a vrut să o includă pe albumul ”Anti” și până la urmă ”Alive” a rămas tot la Sia.
”We Can’t Stop”. Piesa a fost scrisă de Mike Mill pentru Rihanna și a declarat atunci că ”Am scris piesa special pentru Rihanna, doar că la urechile ei a ajuns pentru prima data ”Pour it up” și nici n-a mai vrut să audă de ”We Can’t Stop”. Acum, piesa este a lui Miley Cyrus.
”Milkshake”. Nici că putea să ajungă mai bine piesa asta! Gândită inițial pentru Britney Spears, dar refuzată, ”Milkshake” este un hit ce poartă semnătura lui Kelis.
”Umbrella”. Piesa a ajuns inițial la Britney Spears, dar artista a refuzat-o pe motiv că își terminase deja de înregistrat albumul. ”Umbrella” a fost refuzată și de Mary J Blige, dar Riri a ajuns la Riri și așa a câștigat un Grammy în 2008.
”Black widow”. Colaborarea cu Rita Ora pentru această piesă a fost la un pas de a nu se întâmpla. katy Perry a scris piesa asta pentru ea și pentru Iggy, doar că în ultimul moment a simțit că nu i se potrivește și i-a pasat-o Ritei.
”All about that bass”. Piesa trebuia să ajungă la Beyonce și la Adele, dar cum la studiourile artistelor ajung mii de piese, probabil cele două dive nici măcar nu au ascultat-o. Numai bine că Megan a păstrat-o pentru ea și a făcut-o piesă de miliarde.
”Pretty hurts”. A fostr refuzată de Rihanna și de Katy Perry, dar a ajuns în mâinile potrivite. Beyonce a fost cea care a acceptat piesa și se poate spune că i s-a potrivit mănușă, iar videoclipul este pur și simplu awesome.
”We found love”. Piesa trebuia să fie a lui Nicole Scherzinger, doar că astrele nu s-au aliniat perfect. ”Am refuzat piesa. Am primit demo-ul și eram foarte ocupată în acel moment. Toată lumea îmi trimitea piese dance și am simțit nevoia să iau o pauză de la asta. A fost greșeala mea”, declara Nicole.