Kim Kardashian nu trece prin cea mai bună perioadă a ei. Succesul miliardarei este umbrit de un proces care se va lăsa cu daune semnificative. Pentru cei care nu au mai urmărit activitatea vedetei, acum câteva săptămâni, aceasta a lansat „SKKN”, primul ei brand de produse cosmetice. Fanii nu au fost prea încântați, mai ales că prețurile nu au fost deloc unele mici, Pentru 700 de dolari, iubitorii de skincare primeau nouă produse pe care Kim se jură că le folosește zilnic.
Între timp, cei mai vigilenți, au observat că miliardara nu a fost prea originală atunci când a lansat brandul pe piață. Kim este acuzată că s-a folosit de numele unui brand deja existent pe piață din 2019, „SKKN+”. Vedeta ar avea și logo-ul asemănător cu cel al concurenței, iar asta a costat-o un proces destul de dificil.
Potrivit echipei lui Kim, aceasta a primit încă de anul trecut o înștiințare din partea celor de la „SKKN+”, dar se pare că a ignorat-o.