Fie că vorbim despre Rihanna, Beyonce sau de Nicole Cherry, o mulțime de vedete au ales să profite de popularitatea de care se bucură pentru a da lovitura în industria modei. Iată despre cine este vorba!
Nicole Cherry. ”Sunt extraordinar de fericită că am avut un feedback atât de bun de la voi. Atunci când am ales numele YLLA a fost pur și simplu din mintea mea. După am făcut un research și am găsit că în spaniolă este zeița frumuseții. De aici mi-a venit super ideea ca această colecție să se numească ”Goddess” și ca fiecare produs în parte să poarte numele unei zeițe.”
Rihanna. După ce a cucerit industria muzicală, cea de beauty și a lenjeriei intime, Rihanna a lansat brand-ul vestimentar Fenty, sub umbrela LVMH. Se pare că pandemia și-a spus cuvântul, iar brand-ul ei riscă să fie închis.
Beyonce. Pentru Ivy Park: Icy Park, artista a folosit ca sursă de inspirație sezonul de iarnă și au fost folosite culori reci, în nuanțe reflectorizante, dar și roșu seducător.
Justin Bieber. De când este cu Hailey, Justin Bieber nu doar că s-a cumințit, ci și-a găsit și pasiuni noi. Artistul și-a pus semnătura pe articole street wear care poartă denumirea Drew House.
Drake. Rapperul s-a alăturat celorlalte vedete care au bifat colaborări cu branduri cunoscute și a lansat articole sportive super cool. Colecția este una super personală pentru Drake, mai ales că piesele vestimentare conțin versuri și vizualuri din albumul ce urmează să fie lansat. Colecția se numește ”Certified Lover Boy”, iar printre cele mai interesante piese se numără un tricou cu o poezie scrisă de artist, alături de gemenele care îl inspiră mereu, Elizabeth și Victoria Lejonhjarta.
Kanye West. În februarie 2015, Kanye West a lansat prima sa linie vestimentară, Yeezy Sezonul 1. De atunci și până la milioane de euro care s-au dus către conturile lui Kanye a mai fost un singur pas.
Jennifer Lopez. A lansat o linie vestimentară în colaborare cu Kohl’s, ce include o varietate de rochii, topuri și fuste în stilul unic al vedetei. Din cauza pandemiei, magazinul a început să nu mai vândă doar haine create de artistă, ci și mobilă și accesorii. Vânzările scăzute i-a făcut pe cei de la Kohl’s să renunțe la colaborarea cu JLo anul trecut.
Pharell Wiliams. Are propriile linii vestimentare, denumite Billionaire Boys Club Și Ice Cream. Mai mult, a colaborat cu brand-ul Adidas, alături de care a lansat o colecție de sneakersi colorați.
Justin Timberlake. Împreună cu Trace Ayala, Justin a lansat în 2006 brand-ul William Rast, axat pe jeanși de calitate premium. Mai târziu, s-a dezvoltat și a început să facă haine casual atât pentru bărbați, cât și pentru femei.