Do Not Sell My Personal Information
Home // Arhiva // Slay, queen! Beyonce, perfectă într-o rochie mulată din catifea neagră. Diva de 40 de ani a atras toate privirile

Slay, queen! Beyonce, perfectă într-o rochie mulată din catifea neagră. Diva de 40 de ani a atras toate privirile

O rochie neagră este întotdeauna o alegere inspirată pentru orice femeie, iar Beyonce știe foarte bine acest lucru. Diva a participat la o gală dedicată filmului, la Londra, iar ținuta ei a întors toate privirile. Nici Jay-Z nu s-a lăsat mai prejos. 

Publicat: 7 octombrie 2021, 11:24
DeJay Z et Beyoncé posent pour la nouvelle campagne Tiffany & Co The Carters, Beyonce and, JAY-Z, are the power couple fronting the . About Love Campaign 2021. The luxury jewelers through their latest campaign celebrate a modern love story, photographed by Mason Poole. As the brand evolves its creative direction, they also include unseen artwork by Jean-Michel Basquiat in the shoot. Mighty and charismatic, the Carters have their own charm and sophistication about them, and Beyonce channels Audrey Hepburn in Breakfast at Tiffany's in the campaign

Beyonce și Jay-Z au participat la Festivalul de Film de la Londra și au atras toate privirile pe covorul roșu. E drept că toți ochii și blițurile au fost îndreptate asupra lui Queen B, care a împlinit recent 40 de ani, dar arată parcă mai bine ca niciodată. Artista a ales o rochie neagră, lungă, din catifea, care i-a pus perfect în valoare silueta tip clepsidră, dar mai ales decolteul. Rochia fără bretele a fost periculos de decupată în partea de sus, așa că nimeni nu și-a putut lua ochii de la divă. 

Scrie istorie. Beyonce este prima femeie de culoare care a pozat pentru brandul Tiffany & Co.

Jay-Z a avut și el o ținută corectă, care a respectat dress code-ul galei și a ales un smocking negru, cu papion. Cei doi s-au fotografiat în limuzina care i-a dus la eveniment, iar imaginile postate de Beyonce pe contul ei de Instagram nu pot fi descrise altfel decât ”Couple goals”. Nici nu e de mirare că au adunat aproape trei milioane de aprecieri în câteva ore de când au fost publicate, și nenumărate comentarii și share-uri pe stories. 

 

PARTENERI