Selena Gomez, un nou început. Artista a sărbătorit lansarea ”Rare beauty”

Selena Gomez a intrat în rândul vedetelor care au propriul brand de cosmetice. Artista a lansat ”Rare beauty”, o colecție de beauty inspirată de cel mai recent album al ei.

Publicat: 4 septembrie 2020, 11:14
DeSelena Gomez pose pour la campagne de sa marque de cosmétiques "Rare Beauty". New York. Le 1er septembre 2020. This summer has been a busy one for Selena Gomez, with her recent collaboration with BLACKPINK and the launch of her new label, Rare Beauty. Just ahead of the official release, we're finally getting a closer look at all the makeup and skincare goods landing soon. “I created this brand to help break down the unrealistic standards of perfection that exist in the beauty world today,” the label's promotional deck reads, alongside an image of diverse models posing for the camera with Selena. Prices from 16 to 29 Dollars. New York. September 1st, 2020.,Image: 555834103, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no

Albumul ”Rare” este poate unul dintre cele mai sensibile materiale lansate de Selena. Artista și-a pus sufletul pe tavă și a reușit să compună cele mai personale piese. Astfel, Selena s-a gândit să își transpună ideile și într-un alt domeniu, cel de beauty.

Artista a fost mereu de părere că makeup-ul nu este o nevoie, ci o plăcere, așa că produsele lansate de ea nu fac decât să accentueze frumusețea feminină. Selena a muncit 3 ani la colecția ”Rare beauty”, iar fanii pot găsi diferite nuanțe de fond de ten, rujuri, iluminatoare și pensule de machiaj.

Odată cu lansarea ”Rare beauty”, Selena Gomez a dat și vestea cea mare. Scopul artistei este de a aduna 100 de milioane de dolari din vânzări, bani pe care îi va dona persoanelor cu probleme de sănătate mintală.

 

 

PARTENERI