Selena Gomez a vorbit de multe ori despre probleme pe care le-a avut și de fiecare dată și-a încurajat fanii să depășească etapele grele cu ajutorul specialiștilor. Urmăritorii Selenei știu că aceasta a fost de multe ori pusă la zid pentru fluctuațiile de greutate, dar se pare că altul este motivul din spatele problemelor.
Selena a recunoscut că standardele frumuseții false care se impun în online și în lumea vedetelor au făcut-o să își piardă încrederea în ea. De aici i-a venit și ideea creării brand-ului ”Rare Beauty” care conține produse menite să accentueze trăsăturile femeilor, nu să le modifice.
”Societatea ne spune constant că nu suntem suficient de buni, așa că am vrut să pun bazele unui brand care să elimine acea presiune. Scopul meu cu Rare Beauty este să dărâm standardele nerealistice ale frumuseții. Am văzut din propria experiență că aceste standarde imposibile au avut un efect negativ asupra sănătății mele mentale și știu că multă lume trece prin asta.”