Hailey Bieber va trebui să se obișnuiască cu ideea (dacă nu a făcut-o deja) că Selena Gomez va fi mereu asociată cu Justin Bieber și invers. De data asta, o nouă imagine face înconjurul internetului, iar fanii cred că Selena s-a folosit de imaginea fostul ei iubit pentru a-și promova brandul de cosmetice ”Rare Beauty”. Atât artista cât și liniei ei de beauty nu mai au nevoie de prezentare, dar cei care o urmăresc consideră că un plus de imagine nu strică niciodată.
Recent, ”Rare Beauty” s-a lansat la nivel global, iar pe contul oficial al brandului sunt urcate frecvent poze cu fanii care au participat la evenimentul de lansare sau care au introdus în rutina lor de beauty produsele Selenei. De departe, cel care a atras cel mai mult atenția a fost un fan care s-a pozat în fața vitrinei ”Rare Beauty” purtând un hoodie cu merch-ul lui Justin Bieber.
Începând din 1 iulie, produsele create de Selena Gomez sunt disponibile la Sephora. ”Rare Beauty va provoca definiția societății despre frumusețe care ne afectează stima de sine. E timpul să încetăm sa ne mai comparăm și să începem să ne îmbrățișăm unicitatea. Fiecare este diferit – și asta e un lucru bun”, a declarat CEO Scott Friedman pentru WWD.