Selena, ai ceva de spus? Artista s-a folosit de imaginea lui Bieber pentru a-și promova cosmeticele Rare Beauty

Selena Gomez este din nou în atenția fanilor. Artista face ce face și este asociată cu Justin Bieber, iar de data asta, chiar dacă nimic nu a fost făcut cu intenție, urmăritorii acesteia au intrat la bănuieli.

Publicat: 12 august 2021, 4:54
DeSelena Gomez pose pour la campagne de sa marque de cosmétiques "Rare Beauty". New York. Le 1er septembre 2020. This summer has been a busy one for Selena Gomez, with her recent collaboration with BLACKPINK and the launch of her new label, Rare Beauty. Just ahead of the official release, we're finally getting a closer look at all the makeup and skincare goods landing soon. “I created this brand to help break down the unrealistic standards of perfection that exist in the beauty world today,” the label's promotional deck reads, alongside an image of diverse models posing for the camera with Selena. Prices from 16 to 29 Dollars. New York. September 1st, 2020.

Hailey Bieber va trebui să se obișnuiască cu ideea (dacă nu a făcut-o deja) că Selena Gomez va fi mereu asociată cu Justin Bieber și invers. De data asta, o nouă imagine face înconjurul internetului, iar fanii cred că Selena s-a folosit de imaginea fostul ei iubit pentru a-și promova brandul de cosmetice ”Rare Beauty”. Atât artista cât și liniei ei de beauty nu mai au nevoie de prezentare, dar cei care o urmăresc consideră că un plus de imagine nu strică niciodată.

Recent, ”Rare Beauty” s-a lansat la nivel global, iar pe contul oficial al brandului sunt urcate frecvent poze cu fanii care au participat la evenimentul de lansare sau care au introdus în rutina lor de beauty produsele Selenei. De departe, cel care a atras cel mai mult atenția a fost un fan care s-a pozat în fața vitrinei ”Rare Beauty” purtând un hoodie cu merch-ul lui Justin Bieber. 

Începând din 1 iulie, produsele create de Selena Gomez sunt disponibile la Sephora. ”Rare Beauty va provoca definiția societății despre frumusețe care ne afectează stima de sine. E timpul să încetăm sa ne mai comparăm și să începem să ne îmbrățișăm unicitatea. Fiecare este diferit – și asta e un lucru bun”, a declarat CEO Scott Friedman pentru WWD.

 

PARTENERI