Astfel, conform datelor oferite de Kantar Media, pe publicul din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, în intervalul, Antena 1 a înregistrat în medie, în intervalul 19:59 – 22:05 10.2 puncte de rating şi 29.7% cota de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã de Pro Tv cu 9.5 puncte de rating şi 27.8% cota de piaţã. Și în mediul urban, prima parte a seriei Singur acasă a fost prima opţiune a telespectatorilor, înregistrând 10.5 puncte de rating şi 23.3% cotã de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã şi de această dată de Pro TV, cu 9.9 puncte de rating şi 21.8% cota de piaţă. Şi la nivel naţional, Singur acasă s-a impus ca lider de audienţă, cu 13.4 puncte de rating şi 27.5% cota de piaţă, fiind urmat tot de Pro TV, cu 10.7 puncte de rating şi 21.9% cota de piaţă.
Cu mesajul „Hai, România, să declanşăm magia!”, Antena 1 va continua sâmbătă, 11 decembrie, respectiv 18 decembrie de la 20:00, următoarele două părţi ale celei mai de succes comedii din toate timpurile. Povestea care uneşte generaţiile din România va aduce din nou zâmbetul pe chip şi bucuria în inimă, la Antena 1.