Ediția de miercuri seară Poftiţi pe la noi: Poftiţi prin ţară! s-a situat în topul preferințelor telespectatorilor. În timpul difuzării, 20:24-23:28, conform Kantar Media, show-ul de la Antena 1 a obținut la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 54 de ani, o audiență medie de 7,9 puncte de rating și o cotă de piață de 23,3%. Pe locul al doilea s-a situat Pro TV cu o medie de 6.8 puncte de rating și 20,1% cotă de piață. Poftiţi pe la noi: Poftiţi prin ţară! a fost pe prima poziție și la nivelul întregului public din mediul urban, cu o audiență medie de 6,6 puncte de rating și o cotă de piață de 15.9 procente. Locul doi a fost ocupat de Pro TV cu o medie de 6,2 puncte de rating și 14,9% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării show-ul de la Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 7,7 puncte de rating și 17,6% cota de piață, Kanal D ocupând locul al doilea cu 7,4 puncte de rating și 16,8% cota de piață. Şi în intervalul 20:27 – 22:29, atunci când principalul competitor, Pro TV, difuza premiera Masterchef, Antena 1 cu Poftiţi pe la noi: Poftiţi prin ţară! a condus clasamentul audienţelor la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 54 de ani, înregistrând un rating mediu de 8.4 puncte și o cotă de piață de 23%.
În minutul de aur, 22:08, aproape 1.8 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau aventurile vedetelor alături de Nea Mărin, pe Antena 1.
Aventurile Poftiţi pe la noi: Poftiţi prin ţară! continuă duminică, de la 20:00, luni și marți, de la 20:30, pe Antena 1.