Fanii Arianei Grande îi urmăresc fiecare mișcare și nu ratează niciun detaliu. Așa se face că au pus cap la cap informațiile și s-au prins încă de acum câteva săptămâni că Ari urmează să intre în business-ul cu produse cosmetice și chiar au aflat cum se va numi brand-ul pe care îl va lansa pe piață, înainte să facă ea anunțul oficial. Ceea ce a dat-o de gol a fost faptul că mama ei a dat follow unei pagini de Instagram create cu numele brand-ului și de acolo nu a mai fost niciun dubiu.
Acum, Ariana Grande a publicat deja o serie de imagini din campania de promovare a colecției r.e.m beauty, iar fanii au observat ceva ciudat. Fața artistei era foarte editată, forma era schimbată, iar ea părea mult mai în vârstă. Până acum, din toată seria, aceasta este cea mai greșită imagine, iar fanii speră ca astfel de gafe să nu mai fie făcute.
Ari a simțit că este r.e.m beauty va fi un business profitabil, după ce mai multe colege de breaslă de-ale ei au dat lovitura pe piața de beauty. Selena Gomez, Halsey, Jennifer Lopez sunt doar câteva exemple în acest sens.
one week
Publicată de rem beauty pe Vineri, 5 noiembrie 2021