(P) 8 reguli de urmat pentru a avea carti de vizita eficiente

Rolul unei carti de vizita nu se limiteaza la factorul estetic, fiind important in egala masura ca aceasta sa te ajute sa le transmiti eficient oamenilor cu care intri in contact mesajul pe care ti l-ai propus, prin intermediul brand-ului pe care il promovezi.

Publicat: 9 noiembrie 2018, 11:16

Este esential sa urmezi o serie de reguli pentru a crea carti de vizita memorabile, realizate in mod profesionist. Un design bine executat trebuie completat cu informatii relevante despre business, iar calitatea materialului trebuie sa desavarseasca la acelasi nivel pachetul creativ.

Asadar, iata ce ar trebui sa contina cartile de vizita:

Diferentiaza-te de competitori

Chiar daca ti-a placut in mod deosebit cartea de vizita a altcuiva, nu reproduce ideea respectiva, ci creeaza propria identitate vizuala, care sa fie aliniata cu cea a companiei. Cartea de vizita reprezinta o conexiune intre brand si clienti, de aceea este important sa transmiti un mesaj unic si clar definit, ca si cum cartea de vizita ar fi un CV in miniatura.

Nu confunda calitatea cu luxul

Calitatea inseamna mereu lux, dar luxul nu inseamna mereu calitate. Cand alegi un font pretentios sau culori care duc cu gandul la opulenta pentru carti de vizita, asigura-te ca ramai in aria ta de interes si ca nu o faci strict pentru a atrage atentia, ci pentru a te adresa oamenilor potriviti, cu misiunea pe care ti-ai propus-o.

Logo-ul este foarte important

Chiar daca vei scrie pe o carte de vizita cu design catchty cele mai importante informatii despre tine si brand-ul pe care il reprezinti, aceasta nu va fi suficient de puternica fara logo. Evita totusi sa folosesti un logo prea mare sau unul atat de mic incat devine greu de remarcat si nu utiliza niciodata alte culori pe cartea de vizita decat cele specifice companiei.

Comunica pe fata si pe verso

Desi vei folosi partea din fata a cartii de vizita pentru a comunica informatiile importante, profita de suprafata de pe verso pentru a adauga un element de design simplu si interesant, cum ar fi o nota scrisa manual sau o semnatura speciala care sa sustina originalitatea design-ului.

Alege font-ul potrivit

Poate ca iti plac font-urile complexe si ai la dispozitie o gama foarte larga din care sa alegi, dar este recomandat sa te limitezi la unul neutru pentru setul tau de carti de vizita. Scrisul trebuie sa fie lizibil, potrivit de accentuat, fara elemente care sa distraga atentia de la utilitatea informatiilor transmise. Poti folosi 2-3 dimensiuni de text pentru a evidentia anumite detalii.

Experimenteaza in privinta formei

Este bine sa te diferentiezi de competitori printr-un design aparte, dar nu prea mult. Poate ca ti-ar placea sa ai carti de vizita care nu sunt dreptunghiulare, ci au colturile rotunjite sau poate ca vrei sa mergi pe ideea de material pliabil. Orice ai alege, tine cont ca dimensiunea finala a cartii de vizita trebuie sa ii permita celui care o primeste sa o introduca in portofel, in buzunar sau intr-un suport special creat pentru carti de vizita.

Foloseste call-to-action

Desi este recomandat sa pastrezi un ton simplu cand vine vorba de carti de vizita, cand vrei neaparat sa te remarci, ia in considerare includerea unui call-to-action sau chiar a unui hashtag usor de memorat si relevant, mai ales daca afacerea ta este conectata cu mediul online.

Alege cu grija materialul si testeaza-l

Opteaza pentru cel mai bun material pe care ti-l poti permite, pentru ca in final va conta enorm calitatea acestuia. Degeaba design-ul unei carti de vizita este deosebit, daca materialul acesteia nu va fi suficient de bun pentru a-l pune in valoare. Poti folosi orice tip de material sau chiar mixuri, cu conditia sa fie adaptate stilului in care comunici.

Si nu uita ca inainte de a investi in print, trebuie sa testezi calitatea acestuia. De multe ori, negrul nu se vede in print asa cum il vezi in programele de editare, de aceea trebuie sa te asiguri ca totul este

 

PARTENERI