Do Not Sell My Personal Information
Home // Arhiva // NOUĂ vedete care au propriul brand de cosmetice

NOUĂ vedete care au propriul brand de cosmetice

Vedetele vor să fie mereu în trend, iar atunci când descoperă un truc-minune pentru a arăta perfect, fac tot posibilul să îl aibă și fanii lor. Așa au creat propriile colecții de produse cosmetice.

Publicat: 28 iulie 2020, 13:12

Unele vedete demonstrează că nimic nu este imposibil, mai ales dacă îți dorești foarte mult. De multe ori, acestea și-au dat seama că până la a avea un imperiu de beauty nu este decât un pas, așa că și-au pus imaginația și talentul la treabă, iar rezultatele lor au cucerit milioane de fani din întreaga lume.

Uite despre cine este vorba:

Rihanna

După ce s-a lansat în modă cu mai multe colecții de haine sau de încălțăminte, și tot de la ea a început moda papucilor cu blană, Rihanna și-a extins afacerile. Produsele din colecția artistei sunt disponibile în magazinele din Europa, Australia şi SUA. “Nu a contat cât de mult a durat. Am vrut ca aceste cosmetice să acopere o gamă cât mai largă de tenuri, indiferent de culoarea pielii sau personalitatea fiecărei femei.”

Selena Gomez

Biroul pentru Mărci și Patentare din U.S a declarat că Selena Gomez a solicitat pe 11 iulie înregistrarea oficială a brand-ului Selena Gomez, în colaborare cu July Moon Productions. Artista nu se află la prima tangență cu industria de beauty, aceasta lansând acum ceva timp o linie de parfumuri special creată pentru fanii care îi iubesc muzica.

Ariana Grande

Inspirată de hit-ul ei ”Thank U, Next”, Ariana Grande a lansat parfumul cu același nume, care poate fi achiziționat de către toții fanii ei începând cu data de 1 octombrie. ”Am vrut să creez un parfum care să amintească de primul meu parfum, Ari, dar să fie mai summerish, așa că am revizuit notele de pară și căpșună ale parfumului Ari și le-am adăugat note de nucă de cocos. În designul sticluței am fost inspirată de mesajul piesei ”Thank U, Next”. Parfumul care iese din inima frântă reprezintă curajul de a începe un nou capitol”, a declarat Ariana.

Lady Gaga

Lady Gaga este o femeie foarte talentată, așa că nu ne miră faptul că-și dorește și o carieră în business. Gaga folosea de ceva vreme hashtag-urile #hausbeauty și #hausofgaga la postările sale de pe Instagram, iar acum lucrurile prind contur. Brandul are sloganul „Our Haus. Your Rules” și se axează pe culoare și makeup, iar lansarea oficială a avut loc în septembrie.

Hailey Bieber

Surse de peste ocean au dezvăluit faptul că Hailey Bieber, soția lui Justin, a fost surprinsă depunând actele pentru crearea mărcii „Bieber Beauty”. Modelul în vârstă de 22 de ani a mai avut tangențe cu zona de beauty. A făcut parte din numeroase campanii pentru branduri precum L’Oreal și Bare Minimals și a făcut un video pentru canalul de Youtube al publicației Vogue în care își prezenta rutina de make-up. Ea spune că se bazează pe produsele care nu încarcă tenul și mereu optează pentru un machiaj natural, glowy.

Kim Kardashian

Kim, împreună cu surorile ei Kourtney și Khloe Kardashian au lansat propria linie de produse de îngrijire a părului încă din anul 2015. Ingredientul principal al tuturor produselor de frumusețe a liniei Kardashian, a devenit uleiul exotic de chimen negru, cunoscut pentru efectul său antioxidant. Uleiul hidratează și întărește părul, făcându-l neted, lucios și puternic. Linia prezintă produse de îngrijire și styling, precum și produse SOS de tip șampon uscat și balsam  pentru păr. 

Kylie Jenner

Kylie Jenner a aplicat în anul 2014 pentru mărcile comerciale „Kylie” pentru produsele sale de cosmetică și îmbrăcăminte. ”Am lucrat la asta cam pe toată durata sarcinii. Chiar după ce am ales numele lui Stormi, numele ei m-a inspirat. Am petrecut mult timp lurând la această colecție și am fost foarte atentă la detalii”

Jennifer Lopez

Dacă înainte se auzeau doar zvonuri în legătură cu acest subiect, acestea tocmai au fost confirmate! Anunțul a fost făcut printr-o postare publică pe pagina de Instagram a brandului Inglot, în care aceștia au precizat că vor lansa o nouă colecție în colaborare cu Jennifer Lopez. Colecția include peste 70 de produse de machiaj. 

Gwen Stefani

În urma colaborărilor de succes pe care le-a avut cu Urban Decay și Revlon, Gwen a anunțat recent că își va lansa propria linie de produse cosmetice. Brandul se numește P8NT by Gwen Stefani, iar colecția conține 50 de produse cosmetice, de la ruj, eyeshadow, mascara până la corector sau gene false.

PARTENERI