Not her best choice. Rihanna a ales ambasadorul noii colecții de lenjerie și a împărțit online-ul în două

Rihanna nu revine prea curând în muzică, dar revine în atenția fanilor cu un nou scandal. Diva din Barbados are de gând să lanseze cu mare fast o nouă colecție de lenjerie și deja a ales ambasadorul pentru asta. Nu a fost cea mai inspirată alegere, iar fanii au sărit imediat să îi atragă atenția.

Publicat: 13 mai 2021, 6:12
DeLouis Vuitton et Rihanna ont décidé ensemble d'arrêter provisoirement la marque Fenty Rihanna‘s luxury label Fenty is being put on hold. The LVMH-led brand debuted at a Paris pop-up store in 2019, and has since been releasing a handful of collections ranging from apparel to collaborations with shoe designer Amina Muaddi. Rihanna and LVMH have reportedly mutually agreed to pause the work on Fenty, following less than two years together. “Rihanna and LVMH have jointly made the decision to put on hold the RTW activity, Despite the decision, LVMH is continuing to support the singer in her other business ventures, planning on concentrating on Fenty Beauty and Fenty Skin. Additionally, Rihanna has been looking for investors to grow her successful lingerie label Savage X Fenty, which LVMH is now looking to get involved in

Riri este în mijlocul unui scandal uriaș în online. Artista are noi piese de lenjerie în colecția sa și a decis ca acestea să fie prezentate în online de Conchita Wurst care între timp a devenit model. Conchita a devenit cunoscută în urmă cu 7 ani, atunci când a câștigat Eurovisionul pentru Austria. Acum, Conchita a ales să cocheteze și cu lumea modei și deja a bifat o reușită importantă pentru portofoliul de model. Wurst este ambasadorul colecției Savage x Fenty și s-a lăudat cu asta pe Instagram. Urmăritoriii Rihanneiu nu au fost de acord cu alegerea ei, mai ales că s-au obișnuit că piesele să fie puse în valoare de modele sexy.

La polul opus s-au aflat fanii Conchitei care i-au comentat într-un număr cât mai mare. Laudele au fost la ordinei zilei pentru pictorialul realizat și au apreciat inițiativa Rihannei de a avea o campanie cât mai diversificată. Anul trecut, Riri a decis ca piesele ei să fie puse în valoare de Megan Thee Stallion. ”Meg este energia pe care o căutăm noi. Este a persoană care își asumă riscurile cu atitudine, caracter și personalitate.” a declarat la acel moment Riri pentru Harper’s Bazaar.

 

 



PARTENERI