#ZUComedy: O companie aeriană low-cost va introduce biletul de avion cu loc în picioare
Concret, la îmbarcarea în avionul care trebuia să o aducă în România, Andreea nu a putut să îşi ridice bagajul în compartimentul special din cauza unor dureri la spate. Aceleaşi probleme le-a avut şi atunci când a zburat alături de companiile străine, dar acolo însoţitorii de zbor au ajutat-o cu zâmbetul pe buze. Nu la fel s-a întâmplat şi când s-a îmbarcat într-un avion românesc.
„In primele 2 avioane (ca in multe alte zboruri pe care le-am avut de-a lungul anilor), am fost ajutata de insotitorii de cabina sa-mi urc bagajul de mana (un troller de 10 kg) in compartimentul de deasupra scaunelor. In zborul Tarom, un barbat imbracat in uniforma companiei mi-a spus intepat ca cica nu are voie sa-mi atinga bagajul si sa ma descurc singura.I-am explicat frumos ca am probleme cu coloana, ca la celelalte companii aeriene am fost ajutata, ca e job-ul lor sa ne ajute daca avem probleme si mi-a raspuns din nou intepat ca trebuia sa nu-mi iau bagaj de mana daca nu-l pot ridica deasupra capului (serios?!). Un pasager strain s-a ridicat si m-a ajutat sa-mi ridic bagajul.”, a scris Andreea pe pagina personală de Facebook.
TREBUIE SĂ VEZI cel mai nou trailer „Furious 7”. E mai SPECTACULOS decât tot ce ai văzut până acum
„Le-as cere celor de la Tarom sa-si revizuiasca angajatii cu atitudine nepotrivita pentru ca cei de la alte companii au fost mai draguti si vor pierde astfel clienti.”, a mai scris Andreea supărată.
Întreg mesajul îl găsiţi mai jos. Ce părere aveţi?
La intoarcerea in Romania am zburat cu 3 companii diferite de zbor : Delta Airlines (Denver-Utah),Air France…
Posted by Andreea Balan on Wednesday, April 8, 2015