Kim Kardashian nu se lasă afectată de divorțul de Kanye West. Miliardara se focusează pe afacerile pe care le are și se pare că îi merge din ce în ce mai bine. După ce a detronat-o pe sora ei, Kylie și i-a luat locul în topul miliardarilor din Forbes, Kim a început să aplice alte strategii de marketing care să îi garanteze succes. Dacă până acum majoritatea campaniilor SKIMS o aveau chiar pe ea ca imagine, de data asta, fosta soție a lui Kanye a schimbat registrul.
Kate Moss este cel mai nou ambasador al brandului de lenjerie Skims, iar câteva imagini de la shooting au fost deja postate pe pagina oficială de Instagram a brandului. Pe lângă această colaborare huge, Kim Kardashian a mai bifat o reușită. Kim în calitate de fondatoare SKIMS a semnat un parteneriat cu Team USA, Lotul Olimpic care va reprezenta Statele Unite la Jocurile Olimpice de la Tokyo.
”Am fost fan SKIMS încă din prima zi. Ceea ce Kim face cu acest brand este atât de fresh și modern. Face lenjerie pe care femeile și-o doresc și care le vine perfect. Eu o port, fiica mea o poartă, chiar și mama mea o poartă”, a spus Kate Moss.