Maluma și-a făcut debutul în industria gastronomică. Artistul vrea să dea lovitura cu hamburgerii lui

Deși nu pare, judecând după trupul lui, Maluma este un împătimit al fast-food-urilor. Tocmai de aceea, artistul nu a mai stat prea mult pe gânduri și a lansat primul lui astfel de produs. Întrebarea este câte doamne și domnișoare vor renunța la dieta lor pentru a gusta din hamburgerii lui Maluma?!

Publicat: 4 noiembrie 2022, 13:22
Maluma și-a făcut debutul în industria gastronomică. Artistul vrea să dea lovitura cu hamburgerii lui

Anul acesta, Maluma a fost pus pe treabă. Nu doar că s-a dedicat trup și suflet muzicii, dar a cochetat și cu alte domenii și pare că unde pune mâna, face minuni. Papi Juacho a lansat în urmă cu câteva luni băutura Contraluz, iar acum, vine cu o altă surpriză.

Încă de la începutul săptămânii, Maluma a anunțat că se va lansa „Dembow”, noul lui restaurant digital de unde fanii pot comanda mâncare. Proiectul lui a luat naștere în parteneriat cu Foodology, un startup care lucrează cu unele dintre cele mai importante lanțuri de restaurante din Columbia.

Momentan, „Dembow” nu dispune de niciun punct fizic de vânzare. Însă, cei care vor să comande o pot face pe WhatsApp sau pe dembowbymaluma.com.

Maluma, încă o afacere de succes

Restaurantul digital al lui Maluma s-a lansat simultan în 17 orașe din Columbia, Mexic, Peru și Brazilia. „Esența este cea mai importantă. Ține de orgoliul meu să duc cultura mea în toată lumea.”, a spus Maluma.

Cât despre meniu, „Dembow” pune la dispoziția fanilor hamburgeri și hot dog. „Muzica face parte din lansarea acestui brand, mai ales prin asocierea numelui artistului. „Dembow” este o amintire pe care Papi Juancho o are din copilărie. S-a inspirat din rutina vecinilor săi care se trezeau de dimineață pentru a merge la piață. „Dembow” îmbină cultura, ritmurile, culorile și aromele care indiferent de unde am merge, nu le putem uita.”, a spus managerul lui Maluma, Lua.

PARTENERI