Cardi B și Offset au bifat prima reușită de cuplu de anul acesta. Nu știm cu ce își menține artista silueta, însă, un lucru este clar. Fanii ei se vor delecta cu un meniu savuros de la McDonald’s. Totul este bătut în cuie, iar prima reclamă cu meniul celor doi va apărea chiar în pauza de la Super Bowl. Potrivit unui poster de pe pagina The Neighborhood Talk, meniul lui Cardi B și Offset va include un cheeseburger cu brânză, sos barbeque, porție mare de cartofi, plăcintă de mere și băutură răcoritoare.
Cardi B și soțul ei nu sunt singurii care vor apărea la Super Bowl în momentele publicitare. Missy Elliott și Jack Harlow au bătut și ei palma cu cei de la Dorito, iar Diddy a semnat momentul muzical pentru o reclamă de la Uber. Toți vor putea fi urmăriți pe 12 februarie.
Cardi B și Offset, într-un show animat
Cardi B, Kulture și Offset au apărut anul trecut, pe 15 aprilie, într-un episod special din seria „Baby Shark’s Big Show!”. Artiștii și fetița lor în vârstă de 3 ani au primit numele pentru personajele pe care le-au interpretat. Evident, nu au fost altceva decât alter ego-urile lor: Sharki B, Offshark și Kulture Shark. Sharki, personajul lui Cardi, este descris ca fiind un caractere foarte amuzant, 100% original. Offshark, personajul lui Offset este un pește cool cu un vibe minunat și care este un mare fan al lui Sharki.
”Baby shark” are peste 12 miliarde de vizualizări. Estea cea mai ascultată piesă de pe Youtube. Nu știm cine își va atribui meritele pentru că textierul original al cântecul nu este cunoscut. „Baby shark” a fost înregistrat de o fetiță de 10 ani, Hope Segoine. Imediat, a devenit un fenomen. Piesa și-a câștigat fani din rândul copiilor, videoclipul fiind realizat de compania educațională Pinkfong și având mișcări de dans ușor de reprodus de către cei mici.