Balenciaga a lansat colecție nouă și s-a folosit de copii minori. Nimic ciudat până aici, dar faptul că au introdus accesorii erotice în cadrul cu cei mici nu a fost deloc pe placul fanilor. Nimeni nu și-a putut justifica alegerea brandului, mai ales că este pentru prima dată când o gafează atât de tare. Minorii au fost fotografiați în fel de ipostaze, iar în cadrul apăreau jucării și accesorii erotice. Indiferent de care ar fi fost ideea din spate, nimeni nu a gustat conceptul campaniei.
Așa cum se știe deja, Kim Kardashian este de ani buni imaginea brandului. Miliardara a început să lucreze cu ei încă de pe vremea în care forma un cuplu cu Kanye West. Imediat după ce și-a găsit așa zisa identitate vestimentară, Kim a început să colaboreze din ce în ce mai mult cu nonconformistul brand. Acum, când toată lumea vorbește despre vulnerabilitatea copiilor din campania Balenciaga, Kim K a preluat și ea cuvântul. Miliardara a fost cât se poate de obiectivă, deși este și ea mămică.
Kim Kardashian nu se aștepta la o asemenea mișcare
„Am tăcut până acum, dar nu pentru că nu am fost dezgustată de cea mai recentă campanie Balenciaga. Ci pentru că am vrut să discut cu echipa lor să văd cum s-a ajuns, de fapt, la asta. Ca mamă a patru copii, am fost oripilată. Siguranța copiilor trebuie pusă pe primul loc și nu trebuie normalizat abuzul asupra lor. Niciodată!
Apreciez că Balenciaga a renunțat la campanie și și-a cerut scuze. Am vorbit cu ei și cred că au înțeles cât de serioase sunt lucrurile. Este necesar să fie luate măsuri ca asta să nu se mai întâmple niciodată. Cât despre viitorul meu cu Balenciaga, încă evaluez relația mea cu ei. Aveam așteptări de la ei.”