Kim Kardashian știe să facă bani și din piatră seacă. Miliardara are numeroase business-uri pe care le conduce. Iubita lui Pete știe când și cum să pună punctul pe ”i”. De data asta, Kim a ales ca ambasadoare a brandului „SKIMS” pe una dintre cele mai cunoscute prezențe din online, dar și din offline.
Kim Kardashian se focusează pe afacerile pe care le are și se pare că îi merge din ce în ce mai bine. Kim a detronat-o pe sora ei, Kylie și i-a luat locul în topul miliardarilor din Forbes. Acum, acesta a început să aplice alte strategii de marketing care să îi garanteze succes. Dacă până acum majoritatea campaniilor SKIMS o aveau chiar pe ea ca imagine, de data asta, fosta soție a lui Kanye a schimbat registrul.
Sora lui Kim Kardashian a călcat-o pe coadă pe Paris Jackson
Paris Jackson este cel mai nou ambasador al brandului de lenjerie Skims, iar câteva imagini de la shooting au fost deja postate pe pagina oficială de Instagram a brandului. Alegerea miliardarei sigur nu a fost pe placul surorii sale mai mici, Kylie. Toți știu că cele două, Kylie și Paris nu se înțeleg deloc bine.
Cearta dintre cele două dive a început în 2017, atunci când Kylie și Kendall au purtat niște tricouri cu imaginea lui Notorious B. IG. Fiica regretatului Michael Jackson s-a aprins imediat și le-a pus pe surorile Kardashian să își ceară scuze. De la câteva replici aruncate de niște adolescenți, până la un adevărat scandal a mai fost un singur pas.