Jennifer Lopez și Ben Affleck știu să facă bani din piatră seacă. Cei doi și-au rotunjit veniturile considerabil după reclama la Dunkin’ Donuts din timpul Super Bowl. Actorul de 50 de ani se pare că a reușit să transforme pasiunea lui pentru acest brand într-o afacere de milioane. La propriu. O sursă din anturajul acestuia a declarat pentru ET că pentru această reclamă, Ben a primit peste 10 milioane de dolari. În plus, la această sumă astronomică se mai adaugă și un cec. Acesta va fi donat organizației lui non-profit, Eastern Congo Initiative.
În ceea ce o privește pe Jennifer Lopez, apariția ei în reclama Dunkin’ Donuts de la Super Bowl a fost o adevărată surpriză. „Când a apărut pe platourile de filmare, Ben i-a spus să meargă către zona drive-thru. Să nu-l deranjeze, pentru că trebuie să filmeze ceva. Interacțiunea spontană dintre cei doi a fost pe placul celor de la Dunkin’ Donuts. Într-o secundă, au decis să-i păstreze în formula de doi. La fel ca soțul ei și Jennifer Lopez a încasat o sumă colosală. L asta, s-a adăugat și un cec de 1 milion de dolari.
So;ul lui Jennifer Lopez nu uită de unde a plecat
Pasiunea lui Ben Affleck pentru Dunkin’ Donuts nu este deloc una întâmplătoare. Primul job al actorului a fost la Croissant du Jour, un business din Boston care nu mai există. Era o patiserie care vindea gogoși și care l-a cucerit din prima pe soțul lui Jennifer Lopez. Acolo, Ben spăla vase. Tot de acolo a încasat și primul cec din viața lui, în valoare de 130 de dolari.