Așteptarea a luat sfârșit. iUmor 12 se anunță a fi un sezon complet neașteptat, atât pentru telespectatori, cât şi pentru juraţii show-ului de la Antena 1. Spre deosebire de sezoanele anterioare când doar Delia, Mihai Bendeac și Cheloo aveau loc la masa juriului, mult așteptatul sezon 12 va aduce un al patrulea jurat la pupitru. Acesta va fi o surpriză şi pentru juraţi, nu doar pentru telespectatori, care vor descoperi în fiecare ediţie cine le va fi coleg de juriu în ziua respectivă. Noua formulă a juriului i-a luat prin surprindere și pe cei doi prezentatori, Șerban Copoț declarând: ”Patru jurați. Asta spune multe despre noul sezon. Sigur va fi o dileala specifică iUmor la care să râzi ținându-te de burtă.”
Pentru cel de-al 12-lea sezon, Delia, Cheloo, Mihai Bendeac și juratul surpriză al fiecărei ediții se vor lăsa surprinși de cele mai neașteptate numere de umor din toate colțurile lumii. De la stand-up, magie, acrobații, teatru sau mimă și până la cele mai neobișnuite forme de a impresiona jurații iUmor, concurenții vin și în acest sezon hotărâți să obțină voturile acestora. Personajele istorice și invitații speciali nu vor lipsi nici din acest nou sezon și vor demonstra din nou că umorul nu are limite.
iMai Mult Umor revine cu un nou sezon, iar actorul Vlad Drăgulin va da viață unui alt personaj ce va urmări îndeaproape culisele emisiunii iUmor. Serialul iMai Mult Umor, al cărui protagonist este, va însoți fiecare ediție iUmor și va fi difuzat săptămânal, pe Antenaplay.ro.
Articolele vestimentare semnate iUmor sunt disponibile și în sezonul 12, iar hanoracele, șepcile, căciulile sau șosetele cu designuri fresh vor primi cu siguranță trei THUMBS UP din partea prietenilor. Produsele pot fi găsite în exclusivitate pe a1shop.ro, platforma de pe care telespectatorii pot achiziţiona produse utile special create pentru fanii celor mai urmărite emisiuni ale staţiei Antena 1!
iUmor este singura emisiune TV din România cu peste 2.3 milioane de abonați la canalul de YouTube care ”gustă” din plin clipurile concurenților și invitaților care au făcut senzație pe scenă. Canalul de YouTube ”iUmor” a acumulat peste 1.7 miliarde de vizionări, iar un montaj video cu momentele de magie ale lui Mario Lopez peste 17.6 milioane de vizionari.