Do Not Sell My Personal Information
Home // Arhiva // INCREDIBIL! Gigi şi Zayn au devenit ŢINTA unei campanii de marketing la… FASOLE

INCREDIBIL! Gigi şi Zayn au devenit ŢINTA unei campanii de marketing la… FASOLE

 Marile companii ştiu să profite de orice declaraţie a vedetelor şi să o transforme apoi în campanie de marketing. Aşa se face că numele lui Zayn şi a ui Gigi Hadid au ajuns pe conservele de… FASOLE!

OMG! După Drake, J Lo a pus ochii pe un alt artist. E cu 24 de ani mai tânăr ca ea!

Publicat: 21 februarie 2017, 13:48
DeLONDON, ENGLAND - SEPTEMBER 17: Zayn Malik and Gigi Hadid attend the Versus Versace show during London Fashion Week Spring/Summer collections 2016/2017 on September 17, 2016 in London, United Kingdom. (Photo by Darren Gerrish/WireImage)

OMG! După Drake, J Lo a pus ochii pe un alt artist. E cu 24 de ani mai tânăr ca ea!

Nu, nu e o glumă! Un mare producător de conserve a speculat declaraţia fotomodelului, care spunea că e înnebunită după cum şi ce găteşte Zayn, şi mai ales după fasolea pe care o mănâncă britanicii la micul dejun şi le-a făcut conserve personalizate.

VIDEO: A apărut un nou trailer „Beauty and The Beast”

GIGI & ZAYN’S BEANZ e mesajul care tronează pe etichetă, alături de un mesaj cu un joc frumos de cuvinte: „There’s never BEAN*(fasole) a love like this”. Încântată de idee, iubita artistului a postat o fotografie pe Snapchat.

PARTENERI